středa 20. ledna 2021

Project life album - 2/2021

 Tvoříte raději z kartiček nebo si děláte vlastní ze zásob papírů, které máme snad všechny? Aspoň tedy doufám. Občas mám problém se rozhodnout a proto vám dnes ukáži dvě stránky, kdy jsem na vytvoření jedné použila Value Kit Chasing Dreams a na tu druhou pro změnu papíry Storyline Chapters.

Obě dnešní stránky jsou v kapse typu C. Je to jeden z mých oblíbených. 

Velkou kartičku jsem doplnila o textovou část z malé a potom stačilo přidat pár enamelek.

Kombinaci dvou kartiček jsem použila i hned na vedle a ještě přidala samolepku.

Další samolepka doplněná o enamelky a úžasná razítka Art Walk.

Na této kapse mám ráda, že z 6x4 lehce uděláte dvě 3x4 a na druhé straně to vůbec není poznat.


Druhá stránka je opět v kapse typu C. Jen jsem tentokrát použila krásné papíry Storyline Chapters.

Už asi víte, že mám lehkou závislost na těchto razítkách Art Walk... A když se k tomu přidá trhání papíru tak to rozhodně nemůže dopadnout špatně. Jen jsem přidala abecedu Wolf Pack a úvodní kartička měsíce byla nalepená.

Trhání se opakuje na celé stránce a pokud chci nechat vyniknout jen fotku, tak už nic dalšího nepřidávám.

Poslední kartička mého dnešního příspěvku se od zbytku lehce liší. Razítkování jsem si neodpustila, ale už jsem netrhala žádný papír. Vše popisuje nadpis z abecedy Wolf Pack. Je to zajímavá abeceda a jak zde můžete vidět, připomíná hvězdné nebe.

Konečně jsem se dostala více k razítkování, což je jednoduchá metoda, jak vylepšit nevzorovaný papír. Jak jste na tom s razítkováním vy?

Přeji krásné tvoření.

Ajka



3 komentáře:

  1. Aji, krásné! I já teď konečně už vytáhla razítka.J.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) .To je skvělá zpráva, jen tak dál :)

      Vymazat
  2. Miluju ty tvoje světlé stránky. Krásné!

    OdpovědětVymazat