středa 10. října 2018

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 45/2017

Pojďme se podívat na náš týden s číslem 45.










Hlásím se po kratší pauze. Některé z vás to ví, ale během září jsme se stěhovali do vlastního bytečku a tak jsem úplně nestihla si připravit článek. Ještě, že máme tak super šéfovou s článkem za mne zaskočila :)

Během posledních dvou měsíců jsem na scrap neboli "lepíky", jak tomu říká můj Lukáš, vůbec nešáhla. Nebyl čas a ani vlastně chuť. Naštěstí jsem díky holkám na sobotním PL Klubu načerpala energii a taky jsem si koupila nové věcičky a inspirace a chuť byla na světě.

Mezi nové věcičky, které jsem si pořídila, patří tato nádherná sada papírů s výseky a zlatá abeceda. Zdobila jsem převážně výseky ze zmiňovaných papírů a také epoxy srdíčky.







Tak zase za měsíc ahoj! :)


3 komentáře:

  1. Baru, krásná stránka a na tyhle papíry jsem si dělala zálusk delší dobu :) A už vím, kdo mi je vyfoukl před nosem :)

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná stránka ❤️. A tech papíru jsem si vůbec nevšimla, což je škoda 🙁. Ale zase mám něco jiného 😉.

    OdpovědětVymazat