pondělí 15. října 2018

Layout Silhouette

Krásné pondělí vám přeji!

Na dnešek jsem si pro vás připravila layout s podzimní tématikou. 
Fotografie je z loňského roku, kdy už bylo docela chladno a nosili jsme skoro zimní bundy, ale bylo krásné světlo a barevné listí na rodinné fotografie. Jenže jeden háček to mělo, děti se nechtěli fotit, prostě neměli náladu na pózování a radši běhali ve spadaném listí :)



A tak z podzimního rodinného focení nebylo nic, jen šmouhy před objektivem, ale tak třeba se letos zadaří.


Na podklad jsem použila žlutou čtvrtku od Váš Kreativní Svět (VKS) z kolekce Léto. Je to ta nejkrásnější žlutá, jakou jsem kdy viděla.  Na listy, jež jsem vyřezala na plotru Silhouette jsem použila bílou čtvrtku a 3 listy jsem nabarvila zlatou Wink of Stella a místy udělala pár cákanců zlatou Color Shine od Heidi Swapp.
Pod fotografii jsem navrstvila pár papírů a PL kartiček z nejoblíbenější kolekce Midnight od Becky Higgins.

Na titulek jsem si vybrala bílou samolepicí abecedu od VKS. Podklad v podobě žlutých šmouh jsem vyrobila pomocí razítka od Prima Marketing.

Štítek s datumem i vlaječka "všichni spolu" je z dílny VKS z kolekce Jaro. Frázové samolepky pak z kolekce Bráchové. Jiné jejich použití jste mohli vidět v pátečním článku od Lotky. 


Štítek TO DO je vystřižený z PL kartičky Midnight. Na podzimním seznamu jsem měla položku rodinné focení, ale úplně to nevyšlo :) tak jak bylo zamýšleno.


Vám přeji krásný říjnový týden plný sluníčka a pokud jste se ještě nestihli vyfotit ve spadaném listí tak je nejvyšší čas, než začne pršet a být sychravo.

Scrapu zdar!

J.


3 komentáře:

  1. Ta zlata vypadá dost dobře i to podlepeni 3D čtverečky ❤️. Jo vyfotit rodinné foto, to je zázrak sám o sobě, proto přeji letos větší štěstí (ehm, úplatky nepomáhají? 😉😎)

    OdpovědětVymazat
  2. Aji, děkuji :) U nás nepomáhá nic:) Ani úplatky :)

    OdpovědětVymazat