pondělí 8. října 2018

Project Life Week 40/2017

Krásný den vám přeji!
Dnes vám ukáži náš čtyřicátý týden uplynulého roku. 
Týden třicetdevět a čtyřicetjedna, jež jste mohli vidět na blogu mi určil design plastových kapes. Vlevo design C a vpravo design A, obojí od Becky Higgins. Tuto značku používám nejčastěji, zdá se mi, že tyto kapsy mají největší čirost-průhlednost, prostě, nejméně zkreslují fotografie v nich umístěné.



Na stránku jsem použila kolekci Explore od Becky Higgins a doplnila jsem ji kolekcí Let your heart decide od PINKFRESH Studio. 
V tomto týdnu jsem fotila opravdu hodně a hodně fotek z toho bylo použitelných, na journaling mi tak nezbylo skoro žádné místo. Vyřešila jsem to odklápěcí titulní kartičkou. Pod níž se vešla ještě jedna fotografie.
Zlatý výsek "just start" najdete v sadě papírových výřezů a "samolepící písmenka" společně se zlatým heslem "HAPPY" v sadě papírových samolepek od PINKFRESH Studio.


Tentokrát jsem použila z kolekce Explore nejenom PL kartičky, ale také foto filtry a papírové výseky.


Vyfotit fotku přes níž je foto filtr, tak aby se neleskla je pro mne oříšek, ale snad vám jako ilustrační snímek bude stačit. Ve skutečnosti, pokud dáte foto filtr do kapsy společně s fotografií se nic neleskne a není poznat, že je tam o plast navíc.


Pravou stranu jsem věnovala našemu víkendovému výletu do Drážďan.
 

Samolepící písmenka z nichž je sestaven název jsou od PINKFRESH Studio. Žlutá vlaječka je vystřižena z PL kartičky z kolekce Explore.

Na kartičku s nápisem hello jsem naembosovala bílým práškem nápis weekend a dolepila heslo z jiné PL kartičky. 

Na dvě kartičky jsem dolepila epoxy srdíčka od PINKFRESH Studio. 


A poslední fotografii jsem opět ovzláštnila foto filtrem z kolekce Explore.

A nakonec jsem nevzhledný žlutý zátaras na fotografii přelepila papírovým výsekem z kolekce Explore.

A to je pro dnešek vše.
Věřím, že jste si užili krásný slunečný víkend úplně stvořený pro fotografování.
Mějte se krásně a příští týden se na vás budu opět těšit.

J.


















2 komentáře:

  1. To je paráda ❤️. Musím vyvolávat více velkých fotek, protože to vypadá opravdu skvěle 👍🏻. A kombinace modré a žluté (hořčicové)? Nečekaně to k sobě krásně pasuje 🙂. Těším se zas za týden 🙂.

    OdpovědětVymazat