pátek 26. října 2018

Project Life Week 36/2018


Letošní Project Life album se mi začíná čím dál tím víc plnit. A jsem za to moc ráda. Další ročník "rodinné kroniky" se chýlí ke konci, ikdyž tam nějaký ten skluz je. :-)

Třicátý-šestý týden jsem pojala velmi jednoduše a rychle a takový bude i dnešní příspěvek.
Fotky a PL kartičky Project 52 Fresh Core Kit jsem vložila do kapes typu A (Becky Higgins)



Titulní kartičku z kolekce Project 52 Fresh Core Kit jsem doplnila o odřezek z jedné z  kartiček Project 52 Fresh Core Kit a pomocí roller razítka jsem natiskla datum. Abych odřezky s datumy nějak "ukotvila", nalepila jsem enamelkové samolepky křížků (kolekce Creekside)


Ostatní kartičky jsem volila v jemných barvách - bílá/černá/tělová. (Viz. tělová barva - nemohla jsem si vzpomenout na jiný název a můj syn jasně řekl TĚLOVÁ). Jako doplněk jsem zvolila tmavě modrou puffy (měkkou) abecedu (Pinkfresh uvedla na trh mnoho krásných barev těchto abeced).


K samolepící abecedě jsem ještě jako doplněk zvolila word phrase (slova) samolepky (kolekce Creekside), které jsem nalepila přímo na fotografie.

Zdobení z titulní kartičky  v podobě enamelkových samolepek křížků (kolekce Creekside) a o odřezků z jedné z  kartiček Project 52 Fresh Core Kit jsem opakovala i na některých dalších fotografiích. A tím jsem to spojila a zakončila.

Přeji krásné prožití 100 letých oslav a těším se zase příští týden,

Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat