středa 31. října 2018

Project life album 2017 - 22/2018


Nejprve bych chtěla napsat, že Value Kit Magnolia Jane od Heidi Swapp pro Becky Higgins je ÚŽASNÝ. Jestli loni byl objevem P52F, tak letos je to jednoznačně toto. Kit je jemný, má ostré rohy a podle mého je hodně univerzální. Hodí se pro kluky i holky, na stránky svobodných i zavalených dětmi ;) . Dneska vám ukáži spíše růžovou stránku, ale je to jen malá část úžasné sady. Navíc je stále na skladě k dispozici.







Opět jsem tvořila stránku v rozvržení typu D. I když je většina sad spíše na typ A, tak i zde se najde spousta vyhovujících kartiček. Po nalepení a ozdobení se mi stránka zdála nevýrazná a tak jsem zadržela dech a začala dělat čáry, podobně jako Lotka zde.


Na první velké kartičce jsem kolo překryla jinou malou kartičkou (je vidět na úvodní fotce). Do natištěného štítku jsem nalepila růžovou pěnovou abecedu The Mix No. 2 od Pinkfresh. Číslice je ze stejné série abeced v broskvovém odstínu.

Na odklápěcí kartičku jsem si z bílé čtvrtky odřízla pruh o velikosti 8x3. Pomocí pravítka a kosti jsem si udělala rýhy na 2 a 6 inch (rýhovat můžete i pomocí druhého pravítka). Potom stačilo nalepit poloviny kartiček a fotky. Na horní části jsem nalepila opět pěnovými abecedami kratší varianty slov ručička a nožička. Kombinace růžové a broskvové se mi tu moc líbí.

Na kartičku s nápisem perfekt day jsem nalepila kartonové označení dne z Everyday kolekce.


Kromě pěnových abeced jsem si vzala k ruce na zdobení hlavně samolepkovou knížku od Jen Hadfield. Samolepku s domečkem jsem podlepila bílým papírem a udělala tak malý rámeček.


Na spodní velkou kartičku jsem přidala nadpis opět broskvovou pěnovou abecedou a ještě přidala růžovou washi pásku Hello Beautiful. Malou kartičku jsem ozdobila hlavně samolepkami z knížky od Jen H.. Kartičku pod ní jsem ozdobila také těmito samolepkami, ale ještě jsem přidala kousek kartičky z Value Kitu a srdíčko Jubilee Wild Berry.



A jsme u poslední kartičky. Opět jsem se zde vyřádila se samolepkami, dokonce jsem použila i siluetu hlavy (uff, kdo by to čekal, já tedy ne). Navíc jsem ještě přidala heslo z textových samolepek Posh Word.


Mé čárání/čmárání není perfektní, ale líbí se mi, i když musím trénovat. Taky zkoušíte? Určitě vám ještě něco ukáži z Magnolia Jane a taky ze samolepkové knížky, protože těch samolepek je tam snad milion (dělám si srandu, je jich jen 997). Taky bych vás měla varovat, protože prosinec bude laděn do růžové barvy. Nejen kvůli malé slečně, ale i prosincové album bude růžovo-bílo-černé (ano, ještě nemám hotové ani prosincové album 2017, ale ono nikam neuteče, že?). Aby této barvy nebylo najednou moc, budu prosincové stránky střídat s listopadovými, kde se budu růžové vyhýbat obloukem :).

Přeji krásné tvoření.

Ajka

2 komentáře:

  1. Ajko, stránku máš krásnou jak už jsme na tebe zvyklé, ale úplně totálně mě dostala vět, jak jsi zatajila dech ... mám to stejně! ;) Pobavilo mě to hodně! A meruňková/broskvová s růžovou jsou víc než dobré! ;)

    OdpovědětVymazat
  2. Moc ti děkuji Jani. Mně se vždy líbí tvoje propracované a barevně sladěné stránky či přáníčka ❤️. Tak to jsem ráda,že jsem i pobavila,ono je to tak asi většinou,když zasahuji do fotky 😉.

    OdpovědětVymazat