středa 3. října 2018

Project life album 2017 - 20/2018



Letos je to už dvacátý článek. Proto jsem se rozhodla v albu trochu poskočit v čase a dnes tu bude první stránka z prosince. Zároveň je to první stránka o posile do naší rodinky :) .


















Prvním impulzem pro tvorbu této stránky byla chuť tvořit z krásného Value Kitu Lullaby Girl. Sice tam jsou i neutrální kartičky, ale moc se mi nechtělo je použít u skoro tříletého klučiny. Vybrala jsem si neoblíbenou kapsu typu D (obrácené A).


Jak je u mě zvykem, měla jsem hodně fotek a tentokráte i textu. Vše jsem opět vyřešila odklápěcími prvky. Určitě doporučuji mít doma zásobu bílých čtvrtek, třeba těchto. Z velké čtvrtky jsem si nařezala 3 kartičky o velikosti 8x6. Z krásné kolekce Lullaby Girl si vybrala odpovídající kartičky a šlo se lepit.






Horní část stránky je převážně žlutá a bez slečny. Ono ji není moc vidět na celé stránce, pokud se neodklopí příslušné kartičky. Na dozdobení jsem použila enamelky Go Now Go a na datum skvělou pěnovou abecedu The Mix No. 2 Peach.


Hned u první velké kartičky jsem si z rozměru 8x6 vystřihla políčko o velikosti 4x3. Odklápí se tedy jen kartička o rozměru právě 4x3, jak můžete vidět na obrázku. A to jsou i všechny barvy kolekce - trochu růžové, zelené, žluté a šedé.


Na velkou kartičku jsem nalepila dvě verze jedné fotky, kterou jsem doplnila o rozstříhanou kartičku a papírovou ozdobu (je součástí Value Kitu). Snažila jsem se najít vhodnou abecedu, ale nic nebylo ono a tak jsem si pomohla razítky Stay Colorful a mini Archivalem Carnation Red.






Dolní část stránky už je převážně růžová.




Zdobila jsem opět enamelkami Go Now Go  a papírovou ozdobou z Lullaby Girl. Navíc jsem přidala samolepky Clara Gold Girl.



Poslední kartička není odklápěcí. Přidala jsem ještě i klučičí prvky - modré srdíčko a samolepící ozdobu Clara Gold Boy (navíc se barevně hodí k dečce).



Tak toto byla má první stránka s naší holčičkou. Už jste ji mohli vidět v jedné PL Story, ale ta stránka bude v albu až na konci prosince. Mít skluz má mnoho výhod :). Jaké jsou vlastně výhody toho být aktuální?

Teď si dám od kartiček z VK Lullaby Girl pauzu, ale už se těším, až se k nim za nějaký čas zase vrátím. Na stránce jsem jich použila 15, ani se mi nezdálo, že jich je tolik.

Přeji krásné tvoření.

Ajka

4 komentáře:

  1. Ajko, máš to nádherné, ostatně jako vždy :) Skoda, že v rodině nemáme žádnou holčičku, hned bych si ty kartičky pořídila.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Jaruš 😊. Ono je celkově více materiálu pro holčiny, což je škoda. A více rozkošná je kolekce Magnolia Jane od H. Swapp pro Becky.

      Vymazat
  2. tak jsem se dojala ... krasne! a prej drama queen, se nediv, kdyz ji tak rychle vypudis z briska ven, ze si musi pobrecet :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To já se už skoro rok dojimam a rozneznuji u tvých stránek 😍. Když ono se to tam tak hodilo a navíc ona moc nebreci, ale přímo řve 😁

      Vymazat