středa 27. září 2017

V mém PLku se to zelená!


Posledně jsem slibovala druhou půlku dvoustránky s mou rodinou. Člověk míní, pánbůh mění, říká se. A tak mi do projektu hodila má milovaná rodina vidle s tím, že se mamka fotit nebude a taťka odjel do práce dřív, než jsem to stihla. Aspoň vám můžu ukázat jak jsem trávila druhou zářijovou sobotu ;)

Kdo mě zná (nebo viděl mé album z roku 2015) ví, jakou slabost mám pro uniformy. Takže bych to nebyla já, kdybych zůstala doma, když jsem měla možnost vidět tolik uniforem (a hlavně tu "mojí" :)) na jednom místě! Naložila jsem se k mamce do auta a hromadně jsme vyrazili do Liberce mrknout se na ukázky Aktivních záloh ČR a Československé obce legionářské. A bylo to super, krásně vyšlo počasí, akce, techniky a pití spousta :). Káča spoko :)


Kapsy tradičně typ A od Becky, které mě pořád štvou, jak jsou špatně vyměřené. Na úvodní kartičce a na té malé zelené pod ní, je hodně vidět, jak jsou napresované a to už jsou prosím pěkně zúžené (schválně jsem fotila stránku v kapsách, aby to bylo vidět). 

Úvodní kartička je z core kitu Open Book, doplněná o dřevěná písmenka Cool Kid Play a vlaječku z odstřižku. To aby stránka byla alespoň trochu dívčí :). A aby mi ladila s mikinou! 


Zbylé kartičky jsou trochu "retro" - oprášila jsem core kit Kiwi, můj úplně první a pozor !!! Lotka má ještě pár kousků na skladě ;). A samozřejmě nemohou chybět rámečky kolem fotek. 





Žádné komentáře:

Okomentovat