pondělí 25. září 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - WEEK 11/2017

Po necelém měsíci jsem tu s dalším videem.












Zjistila jsem, že mi tak nějak přestalo vadit přeskakovat mezi týdny (uvidíme jak dlouho to vydrží) a tak vám dnes neukážu týden číslo třináct, ale jedenáct.

Scrapbooková kolekce GATHER se mi moc líbila, ale jelikož jsem "plková" nic jsem si z ni nepořídila a modlila jsem se, aby byly alespoň kartičky a ono to vyšlo! Po tom co mne v jednom z minulých článků namlsala Lotka svou stránkou, ke koupi nebylo nutné se dlouho rozmýšlet. A to, že nejsou kartičky čistě bílé, ale spíš zašedlé, to je mi vlastně úplně jedno. Jsou to prostě moje barvy!

Nedávno vydala firma Simple Stories kolekci BEAUTIFUL. Ta mne naprosto uchvátila a tak jsem měla moc velkou radost, že Lotka pár kousků naskladnila. Na této stránce jsou použila chipboardy se zlatou fólií a samolepky se zlatou fólií.

A že tyto dvě naprosto rozdílné kolekce nejdou dohromady? Fakt ne? :)


Opět nemohly chybět moje naprosto základní pomůcky - zlatá glitter abeceda, slovíčkové samolepky a zlatý color heidi shine sprej. Tentokrát jsem si nechala na žurnaling jen jednu kartičku, uvidíme jak se vejdu.










Žádné komentáře:

Okomentovat