pátek 1. září 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 12. týden 2017

Po delší době se hlásím v videem. Proč v pátek a né v pondělí? Odpověď je jednoduchá, celou neděli bylo té naší lišce špatně a tak jsem lítala kolem ní ... teď už je ji naštěstí dobře a lítá tu jako ďas :)))




Od posledního videa jsem s albem moc nepohla. No .... vlastně vůbec. Je to teď trochu masakr. Proto jsem se moc těšila až si "budu muset" zascrapovat. V tomto týdnu byl můj milovaný PL klub. Holky, už mi moc chybíte!


Vytáhla jsem trochu odvážnou kolekci MODERN, která na první pohled působí hrozně těžce, ale jak je vidět, dá se z ní vykouzlit stránka lehká. Bez glitterových písmenek (že zase budou skladem? Už mi zase dochází! :D) by to snad nebyla ani moje stránka, ty jsem použila pro označení týdne a srdíčka ozdobení. Asi mne moc ovlivňuje koukání na videa od Inkie Quill, ale také jsem našla zalíbení ve frázových samolepkách. Já jsem použila tyto ze staré kolekce Carpe Diem. Co na videu vidět není, neboť jsem zapomnětlivec a foťák jsem vypla dřív, než jsem stránku opravdu dodělala, jsou natištěné data a také dolepená malá akrylová hvězdička ve stříbrné barvě.










3 komentáře:

  1. Baru, parádní jako vždy. Musím říct, že jsi mě navnadila na další natáčení. Na Scrapylife PL KLUB v září se už také moc těším :-) Vyhlašovat ho budu během příštího týdne. A neboj glitrovaná písmenka doobjednám.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Počítej se mnou! Už se moc těším. A Baru stránku máš boží, ty barvy sou takový hravý a letní.

      Vymazat
    2. Doufám, že budu moct! Třeba vezmu i paní pejskovou :)
      Děkuji za pochvaly :)

      Vymazat