středa 20. září 2017

Project life album 2017 - duben pokračuje



Dneska vám ukáži další stránku tvořenou kartičkami z kolekce Project 52 fresh.Opravdu je zrovna mou nejoblíbenější, ale příště bude změna a stránka nebude tvořená z klasických kartiček :).




Fotky jsem měla jak na výšku, tak na šířku - proto jsem zvolila rozvržení kapes typu P. Na takovou směs rozměrů je ideální a plánování rozvržení fotek při jejich úpravě nepatří mezi mé zvyky.


Krom podkladového bílého papíru jsem si vystačila s kartičkami P52F. Zachovala jsem zakulacení rohů a je to vlastně i hlavní zdobení stránky. Ke žluté barvě z minulé příspěvku jsem tentokrát přidala ještě zelené kartičky.


Měla jsem v plánu použít zelené a žluté enamelky, ale nějak se mi po dotvoření stránky žádné nehodily. Místo nich jsem tedy použila dva typy srdíček a to puffy srdíčka Go Now Go a kartonové (chipboardové) Indigo Hills. Moc se mi líbí vlaječky, které jsou ze zbytků odstřižků (nějak nedokáži nic vyhodit a kousky kartiček si nechávám v sáčku vždy u příslušné kolekce).


Nějak jsem neměla moc textu (poslední dobou zapisování opravdu zanedbávám) a pomohla jsem si vlastní výplňovou kartičkou. Razítkovací abeceda od Kelly Purkey pro Hero Arts Outline Letters je opravdu univerzální, stejně jako černý StazOn. Na akrylový bloček (nebo obal od enamelek) jsem si několikrát otiskla razítkovací barvičku DYE inkoustu a trochu ho smíchala s vodou. Potom jsem pomocí tenkého štětce trochu "stínovala". Tato kartička a ještě textová jsou mé nejoblíbenější na této stránce.


Spodní část stránky je tvořena zelenými kartičkami a vystřiženými žlutými kolečky. Do nich jsem ještě natiskla čísílka a opět tak nakombinovala dvě barvy stránky (zároveň je to i počet dětí u kolečka). Většina fotek je venkovních a proto se mi právě hodily tyto dvě barvičky.

Jak jsem psala v úvodu, měla bych používat i jiné kolekce. Příště bude stránka z papírové sady. Ale napadlo mě, že na ten další článek bych mohla použít kartičky, které byste vybrali vy. Na výběr mám kartičky z kolekcí Midnight, Currently, September Skies, Better Together nebo Cathy Zielske Value kit.
Vaší volbu napište do komentáře a za týden budu vědět, které kartičky jste mi pomohli vybrat :).

Přeji krásné tvoření,

Ajka.




1 komentář:

  1. currently mám a môžem povedať, že je to super sada. Ale možno by som brala článok z takých, ktoré nemám, aby som videla, aké pekné kartičky tam sú :-D

    OdpovědětVymazat