středa 6. září 2017

Project life album 2017 - začínám duben



Dneska vám ukáži svou žlutou (nejžlutější) stránku. Tato barva je asi nakažlivá. Začala s ní Žanetka a na posledním Klubu jsem zjistila, že i Renča si ji oblíbila. Něco na té barvě bude :). Všechny použité kartičky jsou z kolekce Project 52 Fresh. Bílý podklad jsem udělala z titulních kartiček s čísly týdnů.




Jak vidíte, kartičky jsou v klasickém rozvržení kapes typu A. Kolekce P52F je pro mě stále nová a opravdu se mi moc líbí, proto teď bude období stránek právě z ní. Tato stránka je navíc krom kartiček zdobena hlavně abecedami. Myslím, že to stačí a je to hezké oživení.


Na titulní kartičku jsem použila hlavně fotku. Ač to tak nevypadá, použila jsem pestrou abecedu Serendipity, ale vybrala pouze barevně ladící písmenka. Pod fotku jsem přidala zbytky ze žluté kartičky, abych to vše měla hezky propojené.


Na druhé velké kartičce jsem použila další kartičky. Jedna poskytla text a druhá je pod fotkou a i pod textem. Přeci nebudu plýtvat krásnými kartičkami.


V prostřední části stránky jsem opět stříhala do kartiček, ono by jinak té žluté bylo až moc. Našla jsem dvě žluté abecedy a horko těžko z nich dávala dohromady nápisy, ale stálo to za tu snahu :). Jedná se o krásné abecedy Daily Flash - Dandelions a Sn@p! Letter Life. Hlavně první zmiňovaná je má oblíbená a proto tedy i značně "vyzobaná". Ozdoba na fotce je opět vystřižená z kartičky (když chcete, vystačíte si opravdu jen s kartičkami).


Poslední kartička je velikonoční. Sice je pod fotkou opět rozstřižená žlutá kartička 6x4, ale chtěla jsem ji trochu odlišit a proto jsem zvolila měděnou abecedu Live More. Ono také není lehké najít vhodnou abecedu, aby byla výrazná a nápis z ní se vešel na kartičku. Velikonoce jsou prostě moc dlouhé slovo.

To byla má žlutá stránka. Tvoříte také monochromatické stránky nebo spíš máte každou kartičku jinak barevnou a jaký je váš vztah k žluté?

Přeji hezké tvoření a budu se těšit u dalšího článku,

Ajka.


Žádné komentáře:

Okomentovat