středa 13. září 2017

My family - část první

Také máte doma spoustu starých fotek na jedné hromádce, bez ladu a skladu, na které se nikdo
nekouká? Chudinky fotky, jsou úplně odstrčené. Já se rozhodla ty mé oblíbené dát do PLka, aby se na ně konečně zase koukalo :). A jako takový bonus budou tyto fotky "zrekonstruované" - těště se na příští příspěvek, myslím, že to bude vcelku výzva :)



Úvodní kartičku jsem si šetřila pro speciální příležitost a myslím, že na ní konečně došlo. Zlato se k těmto fotkám opravdu hodí, protože na nich jsou lidé, které pro mne znamenají opravdu moc :). Všechny kartičky jsou z core kitu Prismatic - líbí se mi na nich, jak jsou pěkně "studené" - světle modrá v kombinaci s bílou se mi poslední dobou hodně líbí a ta zlatá jí dodává šmrnc :).

Jelikož se jedná o víc jak 20 let staré originály, nechtěla jsem ozdoby lepit přímo na ně, tak jsem je vlípla "zvenčí" na kapsy (mé nejoblíbenější typu A - pořád dojíždím balíček od Becky se zúženými krajními chlívečky :/) a jsem zvědavá, jak dlouho vydrží na svém místě. Buttonky patří do kolekce Serendepity a jsou boží, škoda, že mi nešly vyfotit víc zblízka, mají pěkně blyštivé okraje :).


Tady je ještě jeden bližší pohled na hlavní kartičku. Já to zlato úplně žeru <3 a doplněné o sytě černá a v podstatě komiksová pěnová písmenka Snow & Cocoa dostává takový uvolněný nádech, nebo jak to říct.

A jen tak pro zajímavost: fotka vpravo nahoře - já s babičkou, vlevo dole - já s mamkou a vedle s taťkou.  


Příště tedy fotky stejné, jen v moderním hávu ;)

K.



Žádné komentáře:

Okomentovat