pondělí 8. května 2017

Scrapylife Project Life Video Tutorial - 2. týden 2017

Za poslední měsíc se toho stalo celkem dost ... Jednou z událostí je i moje sebezapření. 









Pokud mne znáte trochu víc víte, že strašně nerada přeskakuji v týdnech. To už jsem v PL albu 2016 stejně dělala a tak začátek PL alba 2017 byla jen otázka času ... a je to tu!  Ačkoliv mne hrozně rozčiluje, že nemám PL 2016 hotové a to mi zbývá opravdu jen pár týdnů. Jenže těch pár týdnů ve mne poněkud vyvolávalo nechuť k lepení. Tak jsem sáhla po svém novém 9x12 mazlíkovi a to je prostě jiná!


Kolekce Project 52 Fresh je prostě nejlepší! Musela jsem ji opět použít. Slibuji, že příště ukážu i něco jiného :D Druhou mou klasikou je zlatá glitter abeceda. Na ozdobení stránky jsem použila dřevěné výseky z value kitu od Cathy Zieske a také hodně stará zlatá chipboardová srdíčka od Studio Calico. Dobře víte, že mám ráda scrapbookerku Adele aka Inkie quill a moc jsem si zamilovala color (heidi) shine. Podlehla jsem mu zcela a cákám s ním úplně vše.  






Omlouvám se za ustřihnutí konce videa, ale neohlídala jsem si délku natáčení a tak se mi vypla kamera ... 




4 komentáře:

  1. Když vidím jak to máš krásný, tak snad ty spreje taky začnu používat trochu víc :-D

    OdpovědětVymazat
  2. Parádní stránka :). Adel (Inkie) je opravdu hvězda a už se těším, jak nám Lotka začne "sprejeřit" ;). Navíc ta zlatá se k černé a bílé úžasně hodí :).

    OdpovědětVymazat
  3. Baru, dokonalá stránka. Cákance miluji. Jakékoliv, ale černá a zlatá vedou! Super! A palec nahoru za ten krok směrem k 2017!

    OdpovědětVymazat