středa 10. května 2017

Insta album "Leontýna" - část první


Po půl roce, co mám doma Leošku, jsem se konečně dokopala k vytvoření jejího vlastního instagramového alba. Potvora mi samozřejmě musela pomáhat, moc se jí líbily papíry a šustící obaly. Ty hlavně :D.

Celé album je takový pěkný mix všeho. Od kartiček a papírů z různých kolekcí - insta album je ideální ke spotřebování všelijakých odstřižků a zbytků ;) - po formát jednotlivých stránek. Ne vše jsem zastrkala do kapes, některé stránky jsou proděrované a založené "jen tak". Jediným pojícím prvkem je Leonka. Při tvoření jsem si uvědomila, jak strašně vyrostla! Má cca 10 kg a je samá noha samá ruka. Vraťte mi to roztomilé, slaďoučké, uhlově černé štěňátko, prosím. 

Na vytvoření titulní stránky jsem použila hvězdičkový papír od Seven paper (konkrétně se jedná o sadu Amelia Paper Pad - já ji mám ve velikosti 6x6 inch), na který jsem nalepila růžová pěnová písmenka Rise and Shine od Amy Tan. Už mi začínají docházet :(. 


Na druhé straně titulky je kartička s Leonky datem narození. Ta je, tuším, z kolekce Currently. Pak následuje stránečka mimo kapsu. Tvoří jí kartička vystřižená z papíru ze sady Take Me Away - zužitkování zbytků v praxi :D. Na ní jsem napsala jména Leonky sourozenců a rodičů. Tatínek neznámý, ale podle uší, které Leona určitě zdědila po něm, to musel být netopýr. Stopro.


Otočme list a je tu další "zlikvidujzbytek" - jedna z posledních malých insta kartiček z balíčku Indian summer. Není k protější fotce úplně dokonalá? Pro 3D efekt je podlepená samolepícími čtverečky. Jestli chcete vědět, odkud je růžová kartička s potiskem čtvercové sítě, tak bohužel. Nevím, ale je pěkná :D.


A aby těch #NevímOdkudToMámAleJeToKrásný nebylo málo, tak tu máme další dvoustránku. Leoně je 7 týdnů a trošku vyrostla. Kouká teda, jako kdyby jí nahrabali, ale to neva. Je k sežrání. Na scéně opět 3D čtverečky.


Následuje stránka z kartiček, které jsem dostala od Lotky jako pozornost k nákupu. Takže Lotko? Copak je to za krásnou kolekci? Možná by nebylo od věci mít jí celou ;) :D. Následuje stránka s domečky (opět zbytek papírů Take Me Away). Konečně jedeme společně domů. A na oslavu ve vedlejší kapse chřestítko z hvězdiček.



Tak, to pro dnešek stačí. Leonka se dostala z azylu Srdeční záležitosti v Dobříši ke mně domů a příště se podíváme na první měsíc, co jsme spolu strávily :). 

Album je na poličce, ale kdo uklidí ten svinčík, to teda nevím :D.


Mějte se fajn!

K.


2 komentáře:

  1. Krásné! Už se těším až mi přijde albíčko pro Alys :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Úplně vidím, jak bude vymazlené :)). Hlavně si všechno pořádně zapisuj, já už spoustu věcí zapomněla, za toho půl roku :(

      Vymazat