pondělí 22. května 2017

Hodinová challenge - PL Week 17/2017

Krásné pondělí,
když jsem chystala dnešní článek, říkala jsem si pořád, kolik mám času a že si přece budu raději užívat odpolední sluníčko, když už je konečně na konci května hezky, než sedět u stolu. Celý minulý týden jsem lítala venku a najednou byla neděle. To-do list na celý týden poškrtaný jenom z poloviny... a bylo třeba s tím něco udělat. Vymyslela jsem si na sebe takovou "challenge", aby mi resty rychleji utekly. Na každý bod hodina. 





Takže vám vlastně dneska ukážu, jak za hodinu zpracovat stránku i s odběhnutím si pro fotky. Třeba to pomůže těm z vás, kdo si říkáte, že nemáte dostatek času a raději ani nezačnete, než abyste třeba udělali(y) pár stránek za měsíc.




přípravná fáze, můžete vidět, že ne všechny vytahané věci jsem nakonec použila, ale většinu ano

Čas 00:00 - sháním ve složce "fotky 2017" 7 velkých fotek 6x4 inch. Mám totiž v hlavě rozmyšleno, že zkusím model  - 2 kapsy typu A vedle sebe s tím, že bude v jedné velké kapse titulka a ve zbylých sedmi fotky a celou prostřední lajnu vyplní malé kartičky s journalingem.

00:07 - vybrala jsem 17. týden, fotky jsou ideální na bleskovku, netřeba jiné úpravy, než úprava jasu. Dávám jich 7 na flashku a vyrážím do drogerie (cca 150m) k automatu na tisk foto na počkání.

00:22 - jsem zpátky a začínám s rozvržením. Vybrala jsem si kolekci Project 52 (jako ostatně vždycky), aby to všechno ladilo. Pár kartiček 3x4 bude výplňových, protože nejsem takový spisovatel, abych jich zaplnila 8 nebo měla na každý den jednu - nebyl to zas tak akční týden... Našla jsem i titulku s číslem 17 a z hromádky Project 52 papírových výseků vytáhla všechny žluté dny, které budu potřebovat. 






00:28 - výseky dnů v týdnu jsem rovnou k fotkám sešívačkou se žlutou náplní přidělala. Na titulku označuji razítkem datum a lepím 2 výseky kytiček na dozdobení... Až zpětně mi došlo, že jsem tohle zdobení titulky doslova a do písmene okopčila od Barči, čímž se jí omlouvám, ale ono se to opravdu nabízelo samo, k týdnu plnému rozkvetlých stromů. Ještě jsem celou titulku obtáhla fixem. To je pro mě taková "stará známá" - dříve jsem dělala tyhle "messy/neupravené" čáry na každou kartičku nebo fotku, teď jen sem tam, když mi to přijde
"ono".

00:35 - Nejvíce času mi zabralo napsat journaling na 3 kartičky, které jsem vybrala všechny 3 stejné. Na jedné jsem přidala samolepky, jinak to z časových důvodů nijak víc nehrotím.  


00:49 - Protože barevnost je daná jak titulkou, fotkami (růžová kvete všude okolo) tak i ozdobami do žluto - růžové, přidávám ještě k některým označením dnů pár enamelek. Přes fotku z mé oblíbené kavárny Místo jsem přidala cedulku s journalingem a nápis vystřižený z kartičky. 

00: 56 - poslední úpravy v podobě vlaječkového výseku, vytahuju znovu strašně starou žlutou abecedu i na fotku s pivy a všechno skládám na kapsy.


01:00
 - je hotovo a může se jít fotit, psát, publikovat a případně diskutovat pod článkem, jak dlouhou dobu věnujete stránce vy? Je hodina málo, hodně, akorát?


Hezké pondělí,

Žaneta


9 komentářů:

  1. Nádhera! Ta titulka k těm kytkám svádí prostě automaticky, takže jakýpak kopírování ;)
    Já to mám jak kdy ... někdy nad jednou stránkou sedím klidně hodinu nebo i tři a když točím, tak je hotovo klidně i za 20 minut :D S tím, že tedy fotky a žurnaling mám připraven předem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jé tak za 20 minut bych to chtěla mít taky! Tohle byla pro mě spodní hranice, i když je fakt, že bez výběhu pro fotky a mít vše připravený, tak je to tak těch 20 - 30min. Příště to dám za polovic!

      Vymazat
  2. boziiiiii .... libi se mi, jak krasne jsi dozdobila ty fotky a teda za hodku, nadhera!

    OdpovědětVymazat
  3. paráda :-D no u mňa je to rozťahané, lebo hodinu vkuse mám skutočne málokedy. fotky prevažne putujú do labáku asi raz za 3 mesiace. potom si ich roztriedim a vezmem prvú kôpku na prvú stranu (max. 2), vezmem si vhodné kapsy, položím na stôl a približne rozložím fotky. potom neskôr vyberiem, ktoré kartičky k nim použijem. tu asi niekdy by skončila prvá hodina :D zdobenie, písanie, rezanie, detaily, to je asi potom druhá hodina. fotenie tretia a článok štvrtá :-D keď sa darí.... ale nie, to som asi prehnala, fotenie je tak cca pol hodina :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já když už, tak v kuse, abych to pak mohla uklidit a neměla roztahané dlouhou dobu. Ale pravda je taková, že psaní a focení pak zabraly další skoro 2 hodiny (celý film), takže to zas až taková "rychlovka" nebyla. I když body - napsat a nafotit byly další 2 body na to-do listě a tím pádem jsem limit 1 úkol/1hod dodržela :-)

      Vymazat
    2. :-D ja TO DO listy miluju, vlastně všechny možný seznamy a je pravda čím míň času mám, tím líp mi to jde :-)

      Vymazat
    3. to máš pravdu. cokoliv si napíšu na papír nebo do bullet journalu, pak na 99% reálně udělám, protože odškrtnout si rest je super pocit a motivace.

      Vymazat
    4. BINGO... úplně ten pocit miluju :-D

      Vymazat