středa 31. května 2017

Project Life album 2016 - je tu listopad.



Fotky zde použité jsou sice z listopadu, ale více se pojí k sobotnímu Scrapylife PL Klubu.
V plánu jsem měla dělat stránku do aktuální PL Story na téma Má jízda, ale potřebné fotky jsem omylem nechala doma.





Rozvržení kapes bylo dané předchozí stránkou, tedy typ P. Stává se mým oblíbeným. Jelikož jsem nemohla použít velké fotky rozměru 6x4, použila jsem tedy fotky skoro z jednoho prostředí. To je důvod, proč hned na začátku měsíce mám i fotku z jeho konce. Naštěstí tohle neřeším.



Na PL Klubu je kromě úžasného kolektivu velkou výhodou to, že si můžete prohlédnou materiál nebo se kouknout na inspiraci u jiných tvořilek. Z materiálu jsem neodolala pěnovým samolepkám určených pro diář Day 2 Day Planner Puffy Stickers - Meal Time a úžasné měděné abecedě, kterou jste mohli vidět u Lotky zde. Svá krásná malá alba nám ukázala Petra B., která vás inspirovala svými články v roce 2016.


Hned bylo jasné, že abeceda Live More Puffy Stickers bude hrát prim. Díky diářové ozdobě jsem se rozhodla použít i papíry Hello Beautiful Watercolor od Heidi Swapp, původně určené právě pro diáře. Bojovala jsem s tím, že každá kartička je jiná, ale nakonec se mi to moc líbí.


Trochu mi vadilo bílé místo na černé kartičce, ale aspoň vzniklo místo pro text. Zároveň je zde vidět, že abeceda se hodí na tmavé i světlé pozadí. Co je pro mě hodně důležité, abeceda se dá stříhat a ustřižený okraj není patrný.


Celou stránku jsem ozdobila sprejem od Heidi Swapp Color Shine Spritz - Gold. Nějak se mi to ke stránce hodilo. Diářová ozdoba vedla k diářovému papíru. Jakmile je někde Heidi, tak díky naší oblíbené Inkie Quill (Adele, kterou zmiňovaly Žanet a Barča) si vzpomenu na sprej Heidi Shine. Ano, sledování jejího kanálu na youtube se na mně podepisuje :).



Co napsat závěrem? Abecedu 100% doporučuji a určitě se nebojte používat i starší kolekce, je to příjemné osvěžení.

Mějte se krásně a snad jste se aspoň trochu ochladili,

Ajka.


7 komentářů:

  1. Krasna stranka, krasny clanek. A dekuji za zminku. To to mini album budu muset dat asi na svůj blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Určitě musíš, protože opravdu nemá chybu :).

      Vymazat
  2. Moc hezké to máš :-) A tuhle měděnou abecedu asi taky potřebuju!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :). Určitě ti nebudu tvrdit, že ji nepotřebuješ, protože jsem hoodně zvědavá, jak bude vypadat v kombinaci se žlutou :).

      Vymazat
  3. ty jsi drsnaaaa, ty jsi pokapala i fotkyyyy! :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Anooo :). A u těch malých černých to vypadá nejlépe :).

      Vymazat
  4. Nádherná stránka a ty cákance? Wau, ty nemají chybu!!

    OdpovědětVymazat