pátek 26. května 2017

Project Life Week 17/2017


Nebudu vám lhát, ale v tomto týdnu jsem si vymyslela takovou "blbost", že vůbec nevím jak vám ji mám představit. Na první pohled se jedná o klasické zpracování dalšího PL týdne v mém albu, ale... 





nebyla bych to já, kdych si to tak trochu nezkomplikovala. 

Už když jsem si tiskla fotky, věděla jsem, že mimo pár (opravdu dvou kusů) jsem všechny vytiskla o velikosti 3x4 inch. Ano, pořád nic divného, vždyť je můžu dát do kapes typu F,  ale je tu další ALE... :-D

Za prvé - to bych je ve svých zásobách musela mít a za druhé - nesměla bych mít už předchozí a náledující týden hotový v kapsách typu A :-D

Níže uvádím grafický a foto náhled toho co jsem se tu snažila vysvětlit.


Také mě napadlo kartičky 3x4 inch podlepit čtvrtkou o velikosti 4x6 inch a vložit do příslušné kapsy, ale už jsem to dřive udělala a prostě to není ono. 

Nakonec jsem na pomoc vytáhla můj oblíbený Fuse Tool (tavičku) s pravítkem; Fuseables Fuse Clear Sheets (plastové listy vhodné na tavení s Fuse Tool, materiál je úplně stejný jako PL plastové kapsy), Fuse Sleeve 4x6 inch (kapsa o velikosti 4x6 inch) a vlastnoručně vyrobené pracovní kartičky Fuse Pad (listy na vkládání mezi folie, aby jsem si nezatavila to co nechci).


Z Fuseables Fuse Clear Sheets (plastové listy) jsem si uřízla list o velikosti 4,25x6,25 inch a natavila ho na stávající kapsu 4x6 inch. Vznikly mi tak kapsy dvě tj. tři plastové listy na sobě. Potom jsem mezi dva plastové listy vložila svůj Fuse Pad a další dvě volné folie jsem spolu zatavila tak, aby mi vznikly dvě kapsy 3x4 inch a pod ní zůstala kapsa 4x6 inch (viz. obrázek níže)


...a tak jsem si na kapsy A implementovala kapsy F :-)

Konečně se dostávám k samotnému zpracování kartiček a fotografií. V tomto týdnu jsem použila sadu MODERN Core Kit od Becky Higgins


Na předem natištěnou titulní kartičku o velikosti 4x6 inch jsem samolepící  abecedou  nalepila označení týdne (WK 17) a roller razítkem jsem natiskla datum. 


Jako spojovací prvek jsem zvolila vystřižené ozdoby s nápisem z jedné z kartiček. Černým fixem jsem doplnila další slovo a přidala Phrase (slovo) samolepku


V zásuvce na mě vykoukla stará pěnové kolekce slov a tak jsem se ji rozhodla použít. Protože jsou slova větší a smysluplné spojení by se na jednu kartičku nevešlo, použila jsem kartiček více na "nadnesené" spojení slov "Sunshine, meet me now".


Pomocí Fuse Tool jsem také natavila samostatnou kapsu o velikosti 4x6 inch, abych mohla vložit dvě kolážované fotky z hračkářství.


To je pro dnešek vše z mého "komplikovaného" popisu :-)

Přeji krásný víkend a na některé z vás se těším v sobotu na PL Klubu.

Charlotta



5 komentářů:

  1. Jůů, jsem ráda, že mi nějak výrazně nevadí používat malé fotky na velké kartičky. I tak je občas problém s navazováním na předchozí rozvržení kapes. Krásně jsi si s tím poradila a stránky jsou opravdu moc pěkné. A na té druhé stránce jsi pak už normálně velké kapsy rozdělila pomocí FUSE? Moc šikovná věcička :).

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. :-) všechno je pomocí Fuse a těch narezanych Fuse fólii

      Vymazat
  2. asi v treti vete jsem se ztratila, takze to musim videt :D moc pekne stranky!

    OdpovědětVymazat
  3. No ty jsi génius! Neměla bych na to asi nervy. Nalepila bych to na 6x4 a maximálně bych fusem jen na té straně, kde bych chtěla F kapsu ty velké 6x4 rozdělila napůl, aby to vypadalo, jako že je to kapsa 3x4. A ta modern kolekce vypadá pěkně :-) I když 52 je prostě top.

    OdpovědětVymazat
  4. No, tak já to tedy taky moc nechápu, snad zítra pochopím :-)

    OdpovědětVymazat