středa 17. května 2017

Project life album 2016 - stránka z velkého papíru (říjen)



Dneska vám ukáži poslední stránku z října. Díky Lotce a jejím stránkám jsem nakonec neodolala a pořídila si velké papíry z kolekce Live More od Pinkfresh Studia.




Rozhodla jsem se použít rozvržení kapes v Designu P. Jelikož mi nezbyla žádná velká fotka, jsou čtvercové kartičky ideální. Z velkého vzorovaného papíru s motivy trojúhelníků z kolekce Live More jsem si uřízla pruh o šířce 4 palců. Z něj jsem nařezala 3 čtvercové kartičky, které jsem ještě úhlopříčně rozstřihla. Tím jsem získala další trojúhelníky a ty následně poskládala do dvou vzorů. Jako podklad jsem použila bílou čtvrtku.



Podklad tedy mám a pak zbývá vyřešit zdobení. Rozhodla jsem se pro celkem univerzální diářovou abecedu od Heidi Swapp. Dále jsem použila propisoty a washi pásky z kolekce Moonstruck od Pink Paislee.


Z propisotů (Rub-ons) jsem měla velkou radost. Povedla se mi aplikace a na bílém podkladu krásně vyniknou.


Touto stránkou končím s měsícem říjnem. Rozhodně však nekončím s papíry z kolekce Live More, určitě z nich vytvořím stránku i v listopadu.


Mějte se krásně a nebojte se velkých papírů.

Ajka


2 komentáře:

  1. krasne jsi se s tim poprala, Aji!! moc povedene ... a teda, co ten otevreny destnik doma? To by vas Jamie hnal :D

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, Jani :). Ono se to nesmí? Tak u nás to byl jednoznačně nápad právě hlavy rodiny :).

      Vymazat