středa 26. února 2014

Project life - WEEK 8/2014

Tento týden jsem měla v plánu udělat v našich národních barvách a vzniklo z toho úplně něco jiného! Ale i tak jsem s výsledkem poměrně spokojená :-)

Kartičky použité v tomto týdnu jsou hlavně z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins.


Kartička o velikosti 4'x6' doplněná fotografií 3'x4' s bílým rámečkem, textem, samolepkou (Basic Grey) na datum a visačkou, která byla u čepice mého syna.


Obě tyto základní 3'x4' kartičky jsou z Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Tu vlevo jsem doplnila o banner (Studio Calico), na který jsem sešívačkou připevnila wood veneer srdce. Tyto dýhové ozdoby jdou velmi snadno připevnit sešívačkou a je to poměrně efektní. Kartičku vpravo jsem jen doplnila fotografií podloženou částí kartičky (Studio Calico) a etiketou (Studio Calico digital).


Na tuto kartičku 4'x6' jsem použila bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Na část jsem nalepila 3'x4' kartičku doplněnou o fotografii, wood veneer hvězdičku opět připevněnou pomocí sešívačky a etiketu "1" (Studio Calico digital). Na druhou část jsem nalepila fotografii, etiketu (Studio Calico digital), badge (odznak) "Start" a přidala razítko (Studio Calico).


Jsem závislá na kávě, a tak si ji čas od času vyfotím i do svého project life alba. Tuto fotografii jsem nalepila na 4'x6' kartičku Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a pouze doplnila wood veneer srdíčko a výřez "Love" (Flea Market - Ephemera Pack - Maggie Holmes)


Stejný případ jako u předchozího - na kartičku 4'x6'jsem použila bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins a na tu nalepila tentokrát dvě 3'x4' kartičky doplněné o fotografii, text, razítko (Studio Calico) a enamelku uprostřed již natištěného fotoaparátu.


Rozřízlá kartička o velikosti 4'x6' doplněná fotografií 3'x4', etiketu (Studio Calico digital), modrý výřez "Love This" (Cut & Paste - Bits Die Cut Shapes - Amy Tan), enamelové srdíčko (MME) a wood veneer hvězdičky.


Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins kartička se srdíčky, na kterou jsem nalepila fotografii a doplnila etiketu "Hello" (Studio Calico digital) a Rub on (propisot) text pod fotografií. Druhá kartička, která je rovněž z té samé sady, je doplněná pouze o text a jako odrážky jsem použila enamelové tečky (Basics Candy Buttons Epoxy Stickers Aqua/ Green).

Pro ty, co došli až sem, mám malý bonus. Líbí se Vám "Studio Calico digital" elementy, které můžete v tomto příspěvku vidět? Ty a mnoho jiných nyní nabízí www.studiocalico.com ke STAŽENÍ ZDARMA. Dokonce i kartičky 4'x6' a 3'x4'.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat