středa 19. února 2014

Project life - WEEK 7/2014

Zdravím všechny čtenářky a čtenáře!

Tento týden je důkazem, že i fotografie rodiny, kde převládá mužské pokolení, lze zpracovat v ryze ženských barvách jakou červená bezesporu je a stejně tak i ozdoby, které dolaďují jednotlivé kartičky.




Pro toho, komu se zdá, že červená není až zas tak ženská barva, nebojte. Mám v plánu ještě více holčičí pojetí, a tím bude v některých z dalších týdnů růžová a zlatá.


Kartičky použité tento týden jsou z větší části Studio Calico. Také si můžete všimnout, že jsem tento týden využila i černobílých fotografií.




Tuto jasně červenou titulní kartičku o velikosti 4'x6' jsem zjemnila bílou visačkou s režným provázkem, vellumovým (transparentním) nápisem "Our Life Together" (Vellum Quotes - Studio 112) a etiketou (Studio Calico digital), na kterou jsem natiskla datum týdne roller razítkem. Broušené, matné kamínky, které jsou dalším zdobícím hitem této sezóny, jsou Skipping z produkce Studio Calico. Na označení týdne jsem použila písmenka a čísla ze sady (Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers - Heidy Swapp).


Kartička vlevo (Studio Calico) o velikosti 3'x4' se dá jednoduše udělat i doma. Buď si jednotlivé label (etikety) nakreslíte, nalepíte nebo natisknete razítky. Já jsem prostor v jednotlivých etiketách využila na napsání textu a razítkování různých motivů.

Kartičku vpravo (Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins) jsem nahoře nařízla, abych mohla zasunout fotografii. Dolů jsem nalepila Rub-on (propisot) etiketu "Everyday" (Hello Forever - Studio Calico) a vše jsem dozdobila "puffy" samolepkou (Twine ink). (puffy - měkké, nadýchané)


Na této kartičce 4'x6' jsem se nemohla rozhodnout, kterou fotografii vyberu, a tak jsem využila obě, které jsou skoro stejné. Pod jednu z fotografií jsem zasunula etiketu (Studio Calico digital) s textem a nalepila wood veneer "XOXO" (Studio Calico). Červený papírový banner (Studio Calico) jsem doplnila samolepkou srdíčka a připevnila sešívačkou.


Poměrně často využívám kartičku 3'x4' nalepenou na kartičce 4'x6'. V tomto případě jsem doplnila pouze fotografií a dvěma papírovými bannery s textem opět připevněnými sešívačkou se žlutým drátkem.


Zde můžete vidět ryze ženské pojetí v podobě bílo-červené kartičky 3'x4' a růžové plastové mašličky (Studio Calico) na fotografii s kluky. Není se čeho bát Mrkající


Kuchař! Ano, můj syn má vařící období a v tomto týdnu jsem tomuto tématu věnovala hned dvě kapsy. Opět jsem využila kartičku 3'x4' nalepenou na kartičce 4'x6' doplněnou vlastním textem, wood veneer "XOXO" (Studio Calico) a razítkem "make documented" (Studio Calico).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat