středa 12. února 2014

Project life - WEEK 6/2014

Jsem tu opět s dalším zpracovaným týdnem. Nebudu Vám nic nalhávat a přiznám se k tomu, že tentokrát se mi dvoustrana dělala tak nějak ztěžka. Asi nějaká krize :-)




Používala jsem kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins; kartičky Studio Calico; bílé kartičky, které jsem si uřízla na požadovanou velikost 4'x6' a rohy zaoblila mým novým Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Tato výseková raznice na rohy přesně odpovídá zaobleným rohům kartiček Project Life® Becky Higgins.

Plastové kapsy stále používám od Becky Higgins Design A.


Titulní kartička 4'x6'je zrovna ten případ, kdy jsem použila bílou kartičku zaoblenou Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Doprostřed jsem nalepila zbytek papíru 6x6 (Amy Tangerine), zelenou etiketu (Studio Calico digital) a má nově oblíbená samolepící písmenka Snippets Chip Thickers Alpha Stickers Charcoal (Studio Calico). Vše jsem pak doplnila o enamel samolepící tečky a razítko "moments" (Technique Tuesday - Are We There Yet by Ali Edwards).


Kartičku 4'x6' s předtištěným "&" jsem doplnila pouze o fotografie s bílým rámečkem, šedou etiketu (Studio Calico digital) a další novinkou wood veneer "snap shot" ze sady Printshop Laser Cut Wood Veneer Circles (Studio Calico).


Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins kartička "Hello" je opět jednoduše zpracovaná. Dodala jsem stejně jako v předchozím případě fotografie, wood veneer "love" ze sady Printshop Laser Cut Wood Veneer Circles (Studio Calico) a žlutou část vyříznutou z jiné kartičky (Studio Calico), abych mohla přidat text.


Další bílá kartička 4'x6' zaoblená Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins a následně rozříznutá do dvou platových kapes. Zde jsem použila na dozdobení Badge (odznak) Daily Flash Good Day Tin Pins Adhesive Metal Badges (October Afternoon). Papírový banner je ze sady Hey You (Basic Grey) a černá samolepící písmenka (Studio Calico).


Tuto kartičku jsem polepila washi páskou (Studio Calico) a doplnila žlutou enamelovou samolepící tečkou. Samolepka uprostřed je ze sady samolepek Accent Phrase Sticker Book (Dear Lizzy).


Poslední ze zde zmíněných kartiček je z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins ve velikosti 4'x6', na kterou jsem nalepila žlutě stínovanou kartičku 3'x4' (Studio Calico) a následně přidala fotografii, šedou etiketu (Studio Calico digital), samolepící enamelovou tečku, wood veneer šipku ze sady Printshop Laser Cut Wood Veneer Circles (Studio Calico) a písmenka Snippets Chip Thickers Alpha Stickers Charcoal (Studio Calico).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat