sobota 22. února 2014

Project life - WEEK 3/2014

 Konečně začalo taky sněžit a já jsem usedla k počítači, abych Vám přinesla zase další z mých zpracovaných týdnů. Tento týden jsem použila kartičky převážně od Studia Calico a doplnila je kromě fotek také kartičkami z mé oblíbené kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. A nemůže tomu být u mě jinak, než že vše je vloženo do plastových kapes od Becky Higgins Design A.





Ani nedokážu posoudit, zda jsou tyto kapsy nejlepší, co svět project life nabízí, protože jsem nikdy jiné nepoužívala. Jsem s nimi prostě moc spokojená a proč tedy měnit, že. Nicméně pokud máte nějaké zkušenosti s jinými kapsami a chtěla byste je vidět v našem obchodě www.scrapylife.cz , dejte mi vědět na info@scrapylife.cz

A teď už se pojďme podívat na jednotlivé stránky.





Nevím proč, ale titulní kartičku, která je u mě ve velikosti 4'x6', dělám vždy jako poslední. Tato kartička je předtištěná a doplněná o bílý banner, pod který jsem nalepila menší čtverečkovanou kartičku se zelenou etiketou (Studio Calico digital) potištěnou datumem (roller razítko). Označení týdne je propisot (Studio Calico). Barevné ozdobičky jsou "puffy stickers" samolepky (Twine ink).


Zde můžete vidět propojení dvou kartiček, kde je každá z úplně jiné kolekce a od jiného výrobce. Kartičku s fotografií jsem v horní části nařízla a vložila fotografii doplněnou o samolepku "Right now" (Studio Calico). Hned vedle jsem použila kartičku "mommy" doplněnou o enamelovou šipku (MME) a razítko od mé oblíbené designérky Ali Edwards (sada Love).

Víte, že jsme se stali členy Studio Ali Edwards a každý měsíc Vám budeme přinášet exkluzivní limitované sety razítek? Pokud se stanete členy tohoto klubu na našich stránkách www.scrapylife.cz, nabídneme Vám jejich pravidelný odběr za zvýhodněných podmínek. Více se dozvíte na www.scrapylife.cz


Ikdyž je tato kartička velmi jednoduše zpracovaná, mám ji moc ráda, a to především svým obsahem. Syn mi obsadil mé skromné scrapbook / project life místo a začal také tvořit. Překvapivě jsem mu bez reptání poskytla vše, o co si řekl a sdělil mi, že on bude dělat 12'. Pro nezasvěcené, jedná se o klasické scrapbook stránky o velikosti 30,5 x 30,5. Na předtištěnou kartičku jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem, zelenou etiketou (Studio Calico digital) a sponku na papír ve tvaru srdce.


Jako podklad této kartičky jsem použila klasický bílý papír vyšší gramáže ve velikosti 4'x6', na který jsem nalepila kartičku "Happy moment" (Studio Calico) doplněnou o fotografii a vellumovou šipku (Chic Tags). Vlevo jsem jen přidala fotografii, přiložila zelenou etiketou (Studio Calico digital) a již výše zmíněné "puffy stickers" samolepky (Twine ink).


A tady se konečně dostáváme ke kartičce z mé oblíbené kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Dvě fotografie jsem jen doplnila o razítko příborů (Hey there od Amy Tangerine) a dvě etikety (Studio Calico digital). Zelené hvězdičky jsou …… bohužel nevím, ale jsou v sadě v několika barvách.


Opět velmi jednoduše. Pouze text na již předtištěné kartičce 4'x6', kterou jsem jen dozdobila o samolepící šipky a srdíčka (MME) a následně rozstřihla.


Nedostávají se Vám, nehodí se nebo je Vám "líto" použít krásné kartičky o velikosti 4'x6'? Někdy je vhodné nahradit je jen klasickým bílým papírem vyšší gramáže v dané velikosti. Já jsem tu svoji v tomto případě doplnila o trefnou kartičku s již předem natištěným nápisem "This day will never happen again" a dvěmi etiketami (Studio Calico digital). To si tak jedete na návštěvu, zaparkujete, a když se vrátíte, tak se nestačíte divit! Myslela jsem, že mě "klepne" … bohužel, i o takových večech je project life.

"Líto použít", o čem, že to píšu? Ano, například moje maminka má v sobě neustále zakořeněné, že je ji líto použít ten či onen papír, kartičku, ozdobu a já nevím, co ještě. Není sama? Vím J a chápu tyto stavy, ale uvědomte si, že to děláte pro sebe, své blízké a chcete, aby vše bylo dokonalé, tak co jiného použít než to, co se Vám opravdu líbí!

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

     Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat