pondělí 3. února 2014

Project life - WEEK 5/2014

Zdravím všechny pravidelné čtenáře mého blogu a vítám ty nové :-) Dnes se s Vámi podělím o zpracování mého Project Life alba, přesněji řečeno pátého týdne 2014.




To jak barevně celá dvoustrana vyjde je vždy překvapením až do konce. Nikdy dopředu neplánuji, co kde použiji.

Můj proces v bodech je asi následující:
- fotografování
- výběr v počítači
- tisk (používám Canon Selphy CP900)
- ořezání a rozložení fotografií do jednotlivých kapes
- přiřazování kartiček, papírů, ozdob, razítek, atd.
- titulní kartička - označení týdne
- "uležení" - zjistila jsem, že když mám hotovo, nechám stránku rozloženou a cca za hodinu (i více) se jdu podívat znovu. Tento krok byl původně neplánovaný a nějak vždy vycházel ze situace, aniž bych si to uvědomovala, nicméně teď už tento krok dodržuji záměrně.
- poslední dotažení




Na titulní kartičku (Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins) pátého týdne jsem použila dvě etikety (Studio Calico digital), na které jsem razítkem natiskla datum (roller razítko) a na druhou jsem nalepila označení týdne samolepkami (Studio Calico). Drobné zdobení je za pomoci flitrů, sponky na papír s látkovým bannerem a dvě samolepky banneru (home, today - Amy Tangerine) "Hello There" a černý okraj etikety je předem natištěn na kartičku.


Již předem natištěná kartička (Studio Calico) o velikosti 4'x6' doplněná o etiketu (Studio Calico digital), dvě fotografie a tři "puffy" samolepky (Twine ink). (puffy - měkké, nadýchané)


Dvě kartičky ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins. Kartička vlevo je polepená papírovou "proděrovanou" visačkou (Cut & Paste - Bits Die Cut Tags - Amy Tan), kterou jsem vyšila bavlnkou, následně jsem přidala stužku a použila razítko (Love Always - Ali Edwards Technique Tuesday). Tato visačka se srdíčkem je v sadě s 12ti dalšími motivy, které se dají vyšít bavlnkou, vyzdobit brads, nechat volné, atd. Je to hezky efektní. Kartička vpravo je jen další kartičkou z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, dopněná o mé oblíbené enamelové samolepící tečky.


Tato kartička o velikosti 4'x6' je doplněná o fotografii s bílým okrajem ve velikosti 3'x4', washi pásku, badge (Studio Calico ) a samolepící písmenka (Simple Stories).


Papír 12'x12' s motivy rámečků jsem přizpůsobila velikosti 4'x6'. Jednotlivé středy rámečků jsem vyřízla a vložila dané fotografie. Vše jsem následně doplnila wood venner fotoaparáty (Cameras Abroad Laser - Studio Calico), kde jsem do jejich středu vlepila enamelové samolepící tečky.




A nyní se dostáváme k poslední kartičce (Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins), která je z větší části překryta fotografií a doplněna sponkou na papír ve tvaru šipky, brad (After 5 - October Afternoon) a papírovou samolepící etiketou (Hey You - Basic Grey).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktjte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat