úterý 28. ledna 2014

Project life - WEEK 4/2014

Dnes Vám přináším nahlédnutí do 4. týdne mého project life alba.

V tomto týdnu jsem použila nejen kartičky z mé další oblíbené sady, kterou je Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins, ale i papíry 6'x6', které jsem uřízla na požadovanou velikost.




Tuto titulní kartičku jsem tentokrát hodně přizdobovala vším možným. Horní šedivá lišta je již předem natištěná. To, co jsem přidala, je samolepící proužkovaná bordura (Daily Flash Frame Up - October Afternoon). Označení týdne jsou samolepky (Heidi Swapp), šipky jsou natištěné razítkem (Notebook Essentials - Hero Arts) s použitím černého Memento inkoustu. Nakonec jsem přilepila barevně ladící enamelky. Datum je natištěn roller razítkem.



Toto trio kartiček patří k sobě, což je naznačeno wood veneer (dýha) závorkou, která je nalepena na kartičce (Studio Calico) o velikosti 4'x6's vyříznutým nápisem (což není na první pohled patrné). Dvě menší kartičky jsou ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins, doplněné o etikety (Studio Calico digital) a oranžové enamelky.


A nyní se dostáváme ke kartičce, která je vyříznuta z papíru (Polka Dot Party - Dear Lizzy) o velikosti 6'x6' na požadovanou 4'x6'. Ta je doplněna fotografií a bannerem "Week in Review" uříznutým z kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. V pravém horním rohu je použito razítko "One perfect day in _____" (Studio Calico - Hero Arts) a květina je doplněna opět barevně ladícími enamelkami.


Tady je další kartička, která je vyříznuta z papíru (Polka Dot Party - Dear Lizzy) o velikosti 6'x6' na požadovanou 4'x6'. Tentokrát doplněna fotografií a bannerem "Places" uříznutým z kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Na pravé straně je použita etiketa (Studio Calico digital) a enamel tečky.


S touto kartičkou ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem si docela "vyhrála", protože nápis, který byl předem natištěný jsem vyřízla pomocí řezáku, aby se za něj dala zasunout fotografie. Stejným způsobem jsem ořízla proužkovaný banner v levém horním rohu, na který jsem nalepila srdíčko. Vše jsem pak pouze doplnila roller razítkem s textem "Remember This".


Zde můžete vidět, že ne všechny kartičky musí být dozdobeny, což je i prvotní zájem Becky Higgins - prostě nezdobit a použít pouze kartičky, fotografie a pero. Stačí jen vsunout již předem natištěnou kartičku. Tato je ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktjte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat