pondělí 13. ledna 2014

Project life - WEEK 2/2014

Druhý týden je opět z převážné části vytvořený z Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins doplněný ozdobami a razítky různých značek. Plastové kapsy používám od Becky Higgins Design A.



Titulní kartička 4'x6' je předtištěná a doplněná o čísla 6-12 a slovo "JANUARY" z razítkovací sady (Basic Grey - Capture Universal Calendar Acrylic Stamps). Zelená etiketa je  od Studio Calico digital. Slovo "Hello" a šipky jsou razítka (Studio Calico), natištěno inkoustem Memento Dye ink (barva: Bamboo leaves). Na označení týdne jsem použila písmenka a čísla ze sady (Heidy Swapp - Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers).


Kartička 4'x6', která bude na konci "procesu" rozstřižená na dvě 3'x4', je doplněna o fotografii, modrou etiketu (Studio Calico digital), razítko "Go…." (Technique Tuesday - Kids are cool by Ali Edwards) a samolepící enamelku nalepenou uprostřed fotoaparátu.


Tato kartička bude následně rozstřižená jako ta předešlá a je jen doplněná o samolepící abecedu (Heidy Swapp - Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers), která je v originále bílá a výhodou je, že se dá jakkoliv a čímkoliv barvit. Já jsem použila fixu Copic (barva: Pale Blue B32).


Granko, taky jste ho měli rádi? A co vaše děti? Ano, u nás to tak je. V Midnight Core kit sadě od Project Life® Becky Higgins je krásná kartička o velikosti 4'x6' THEN/NOW - DŘÍVE/NYNÍ. Když jsem ji viděla, hned mě napadlo využít ji k tomuto účelu. Etiketa (Studio Calico digital) a tři žluté samolepící enamelky.
Použila jsem tři sady razítek:
- "Life is good" a ruka s prstem (Studio Calico - Hero Arts)
- "Coffe time" (Studio Calico - Blinks of Life)
- "amazing" (Studio Calico)


Dvě stejné kartičky ze sady Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins jsem doplnila o výřez se Silhouette Cameo plotru a doplnila badge (odznak) od Studio Calico. Na druhou kartičku jsem nalepila jen fotografii o velikosti 3'x4' s bílým okrajem.


Na této kartičce jsem dvě fotografie podložila papírem z kolekce Amy Tangerine (paper pad 6x6), aby nezapadly a trochu jsem je "odrazila". Následně jsem doplnila etiketou (Studio Calico digital), zelenou sponkou na papír a písmenky (Simple Stories).


Tužku na již předem natištěné kartičce jsem zčásti vyřízla a zasunula pod ni žlutou etiketu (Studio Calico digital). Fotografii jsem pak doplnila o wood veneer (dýha) srdce.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktjte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat