středa 8. ledna 2014

Project life - WEEK 1/2014

Již od neděle mám zpracovaný celý minulý týden, ale vůbec jsem se nemohla dostat k tomu, abych ho nafotila a vložila na blog. Když se naskytl čas, nebylo vhodné světlo a naopak :-(





Jak jsem se již zmiňovala dříve, chci tento rok zkusit používat více bílé, fotografie s rámečkem a více zdobit. Také jsem tentokrát více vrstvila, ale o tom až u jednotlivých detailů.

Jako základ jsem použila Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, který jsem doplňovala ozdobami a razítky různých značek.


Tuto 4'x6' kartičku jsem vlevo nařízla a vložila fotografii pod oranžový banner "Hello There", doplnila menší fotografií, etiketou (label) a vellumovou šipkou, kterou jsem připevnila pomocí sešívačky.

Labels (etikety) používám buď samolepící (nejraději October Afternoon) nebo vytištěné z počítače (zakoupené Studio Calico digital).


Na kartičku s již předem natištěným srdcem uprostřed, které jsem opět částečně vyřízla, jsem přilepila fotografii 4'x3'. Srdce jsem dozdobila kartonovou šipkou (Keta) a razítkem (Studio Calico-Hero Arts) a částečně překryla "&" vellumovou kartou (Chic Tags). Opět jsem doplnila etiketou (Studio Calico digital). Horní kartička doplněná o roller razítko je z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins.


Zde můžete vidět čtyři vrstvy - 4'x6' kartičku s natištěnou šedou bublinou, žlutý proužek "goodeats" (Studio Calico), žlutou etiketu (Studio Calico digital) a fotografii 3'x4'. A aby toho nebylo málo, doplnila jsem wood veneer hvězdičkami (ten oběd byl opravdu 5ti hvězdičkový), razítkem "oh Yes" (Studio Calico-Amy Tangerine) a vellumovým kolečkem "Yes" (Hey Boy od Basic Grey). Nakonec jsem celou kartičku rozřízla, aby se mi vešla do dvou plastových kapes.


Předem natištěnou kartičku jsem doplnila pouze o text, razítko "Remember this" (roller razítko) a vellumový proužek s puntíky (Chic Tags) připevněný sešívačkou.


Vyřezanou kartičku "Today" mám ze Silhouette plotru, kterou jsem částečně podložila kartičkou se šedým proužkem. Roller razítkem jsem natiskla "Fun day" a datum. Etiketa (Studio Calico digital).

Druhá kartička je doplněná o malou fotografii, papírovou etiketu (Studio Calico digital), rub-on (propisot) tyrkysovou etiketu (Studio Calico) a razítko "oh my" (Studio Calico-Lili Niclass).


Poslední kartička je opět vrstvená - na základní kartičku z kolekce Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem nalepila bílou čtvrtku, na niž jsem nalepila fotografie. Vše jsem doplnila etiketou (Studio Calico digital), navlékla papírovou sponku s designem fotoaparátu (Studio Calico) a přilepila samolepící enamel tečku. Malinká modrá samolepka "Typical" je od Studio Calico.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a získat tím slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktjte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat