sobota 1. března 2014

Project life VYŠÍVÁNÍ

Přeji všem krásnou a hlavně odpočinkovou sobotu.

Dnešní příspěvek bude ze soudku DIY - udělej sám, předpokládám, že v tomto případě asi udělej sama. Vlastně i můj čtyřletý syn chtěl pomáhat a udělat si svou vlastní kartičku.:-)

Dlouho jsem odolávala a přesvědčovala sama sebe, že TOTO opravdu nepotřebuji, až jsem podlehla. A udělala jsem dobře, že jsem to vyzkoušela. Nejsem vůbec zručný člověk, co se týká jakéhokoli šití, ale tohle je opravdu jednoduchý a co víc - hooodně efektní.



O čem, že to tady vlastně píšu a ještě jsem se o tom ani nezmínila? Jedná se o Embroidery Stencil Kit od Amy Tangerine. Jsou to šablony na vyšívání, podle kterých si můžete velmi jednoduše vyšít ať už písmenka nebo různé vzory, tvary atd. Ty se liší podle šablon jednotlivých kolekcí. Ano, není to žádná novinka na trhu, ale jak píši, dosud jsem odolávala.


Každý set obsahuje 2 listy o velikosti cca 14x28 cm, děrovací pomůcku, ochrannou podložkou (13x13 cm), jehlu a 3 barvy bavlnky na vyšívání.

Teď už k mému tvoření.


Použila jsem šablony z kolekce Cut & Paste - Embroidery Stencil Kit - Alpha Hello - Amy Tan, výběr kartiček ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a několik bavlnek, které jsem doma našla.




Nejdříve jsem si rozvrhla, kde chci mít jaký vzor a pak jsem šablonu přikládala a děrovala na podložce, která je součástí každého balení. Byla jsem poměrně překvapená, když jsem na konci zjistila, že děrovací podložka je pořád jako nová. Je dělaná z nějakého silikonu potažená látkou a po vpichu ani památky.


A zde už jsou mé výtvory, které chci použít v jednotlivých týdnech. Plánuji, že u některých přidám ještě fotografii či nějakou malou ozdobu, ale o tom už někdy jindy.




Na Pinterestu Scrapylife je tomuto tématu věnovaná jedna nástěnka kde se můžete inspirovat, jak se dají tyto kartičky zpracovat dále.

Zalíbilo se Vám? Tento víkend (1.3. - 2. 3. 2014) jsme udělali speciální slevovou akci pro registrované zákazníky na tyto šablony ve výši 20%.

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat