středa 12. března 2014

Project life - WEEK 10/2014

Zdravím všechny své čtenáře. Dnes se s Vámi podělím o zpracování desátého týdne mého Project Life alba 2014.

Základem je jako vždy sada Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, kterou jsem doplnila kartičkami Studio Calico.




Tato růžovo-bílá kartička spolu s její modro-bílou obměnou níže byly základem barevné škály, kterou jsem se tento týden rozhodla použít. Obě 3'x4' kartičky jsou ze starší kolekce Studio Calico. Na již předem natištěnou kartičku vlevo jsem nalepila etiketu (Studio Calico digital), na kterou jsem připevnila badge s fotoaparátem (Printshop Flair Self Adhesive Badges - Studio Calico). Vellumovou samolepku "Remember This" (Studio Calico) jsem doplnila enamelovýma samolepícíma tečkama.

Abych tento celý týden ještě více osvěžila, použila jsem žlutou jako doplňkovou barvu. Vlevo jsem opět upotřebila již předtištěnou kartičku, na kterou jsem nalepila žlutý banner z knížky samolepek (Dear Lizzy).


Tato kartička 4'x6' je ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins doplněná o výřez "I will remember this day forever" z 3'x4' kartičky, opět ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins. Růžový "cik cak" steh je rub-on propisot (Studio 112) a žlutá etiketa (Studio Calico digital).


Poměrně dlouho jsem ve svých Project Life týdnech nevyužila koláže fotografií. Tuto jsem nalepila na kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a doplnila pouze text.


Poslední pár kartiček zveřejněných v tomto příspěvku jsou: vlevo kartička ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, na kterou jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem doplněnou o růžovou etiketu (Studio Calico digital) a vellumovou samolepící abecedu (Studio Calico). Kartička vpravo je % koláč z kolekce Blush Core kit od Project Life® Becky Higgins, kde jsem slovo "day" změnila pomocí razítka na slovo "week".

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat