úterý 25. března 2014

Project life - WEEK 11/2014

Při zpracování tohoto týdne jsem použila mnou předem připravené kartičky za pomocí vyšívání, o kterém jsem psala již dříve v příspěvku Project Life vyšívání.



Kombinovala jsem dvě sady od Becky Higgins - Midnight Core kit od Project Life® a Jade Core kit od Project Life® a pár kartiček Studio Calico.


Na titulní kartičku 4'x6' jsem použila bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, kterou jsem z části polepila širokou washi páskou (Studio Calico) a odřezkem kartičky ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins.
Vše jsem doplnila žlutou etiketou (Studio Calico digital), písmenky Snippets Chip Thickers Alpha Stickers Charcoal a sequins (flitry) DIY Shop Sequins (American Crafts).


Na kartičku vlevo jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem a doplnila šedou etiketou (Studio Calico digital). Vpravo je již výše zmíněná kartička ozdobená vyšíváním Embroidery Stencil Kit od Amy Tangerine. Jedná se o šablony na vyšívání, podle kterých si můžete velmi jednoduše vyšít ať už písmenka nebo různé vzory. Ty se liší podle šablon jednotlivých kolekcí. Každý set obsahuje 2 lišty o velikosti cca 14x28 cm, děrovací pomůcku, ochrannou podložkou (13x13 cm), jehlu a 3 barvy bavlnky na vyšívání.


Na tuto kartičku 4'x6' jsem použila opět bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, kterou jsem nalepila 3'x4' kartičku (Studio Calico). Na druhou půlku jsem nalepila širokou washi pásku (Studio Calico) a přidala fotografii s bílým rámečkem. Vše jsem pak doplnila sequins (flitry) DIY Shop Sequins (American Crafts).


Koláž fotografií vytvořenou a vytištěnou za pomoci foto tiskárny Canon Selphy CP900 jsem nalepila na kartičku ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins a doplnila šedou etiketou (Studio Calico digital).


Obě tyto kartičky jsou z kolekce Midnight Core kit od Project Life Becky Higgins. Jedna je doplněná pouze fotografií, žlutou etiketou (Studio Calico digital) a sequins (flitry) DIY Shop Sequins (American Crafts). Druhá vytvořená za pomocí vyšívání Embroidery Stencil Kit od Amy Tangerine je doplněná fotografií a textem.


Tato kartička 4'x6' je opět bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, který jsem polepila dvěma kartičkami 3'x4' z kolekce Jade Core kit od Project Life Becky Higgins a doplnila fotografiemi a šedou etiketou (Studio Calico digital).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat