úterý 1. dubna 2014

Project life - WEEK 12/2014

Zdravím všechny čtenáře tohoto blogu  :-)


Tento týden jsou základem 3'x4' kartičky Studio Calico a 4'x6' bílé papíry zaoblené Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Ozdoby jsou hlavně samolepící kamínky a wood veneer tvary.

Na titulní kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem nalepila část 3'x4' kartičky Studio Calico Calendar. Vše jsem doplnila samolepkou "Family" (Anna Griffin Inc.) a wood veneer fotoaparátem, na který jsem pomocí samolepící abecedy napsala "WK 12". Na závěr jsem přidala žíhané samolepící kamínky "Candy Shoppe".


Na základní kartičku 4'x6' jsem použila bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, na který jsem nalepila 3'x4' kartičku Studio Calico s motivem zmrzliny, přidala fotografie s bílým rámečkem a chipboard samolepky "Hello Forewer" (Studio Calico).


Tato kartička je vyšitá Embroidery Stencil Kit od Amy Tangerine. Jedná se o šablony na vyšívání, podle kterých si můžete velmi jednoduše vyšít ať už písmenka nebo různé vzory. Ty se liší podle šablon jednotlivých kolekcí. Každý set obsahuje 2 listy o velikosti cca 14x28 cm, děrovací pomůcku, ochrannou podložkou (13x13 cm), jehlu a 3 barvy bavlnky na vyšívání.


V tomto případě je také použita základní kartička 4'x6' z bílého papíru zaobleného Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Na kterou jsem nalepila fotografii s bílým rámečkem, doplnila tyrkysový text ustřižený z kartičky 3'x4' Studio Calico, připevnila wood veneer tvar z kolekce Printshop Circles (Studio Calico) a nalepila červené, vellumové samolepky písmen z mé nově oblíbené sady Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).


Další využití wood veneer tvaru se srdíčkem uprostřed z kolekce Printshop Circles (Studio Calico), které jsem podlepila zbytkem papíru z kolekce Amy Tangerine.

Poslední kartička tohoto příspěvku je opět bílý papír zaoblený Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, na který jsem nalepila 3'x4' kartičku Studio Calico a doplnila fotografiemi s bílým rámečkem. Odrážky jsem zvýraznila kamínky "Candy Shoppe".

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat