středa 23. dubna 2014

Project life - WEEK 14/2014


Jsem tu zpět po Velikonocích, a i když jsem tento příspěvek měla připravený již dříve, k jeho publikaci se dostávám až nyní. Opět se mi stalo, že jsem vzhledem k nemoci neměla dostatek fotografií a ty co jsme měla, byly pouze mého syna. A tak jsem se rozhodla, že vytvořím dvoustranu právě o něm. 

 
O věcech a činnostech, které má v současné době rád a které dělá asi tak nejčastěji.
  

 

Kartičky použité tento týden jsou z větší části mix od Studio Calico a opět bílé kartičky, vlastnoručně vyřezané za pomoci Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shot. Spojovacím prvkem byla samolepící abeceda (Simple Stories) a etikety (Studio Calico digital).


Titulní kartičku (Studio Calico) jsem doplnila o nadpis a etiketky "LIFE DETAILS" z již zmíněné samolepící abecedy (Simple Stories) a protože mi chybělo písmenko "E" v dané barvě, nahradila jsem ho jinak barevným z té samé sady. Rok "2014" jsem nalepila na etiketu (Studio Calico digital) a na druhou jsem natiskla razítkem šipku "happy" (Studio Calico). Do prázdného rohu jsem pak ještě nalepila flitry (DIY Shop Sequins - American Crafts).


Tuto již předtištěnou kartičku jsem nařízla a vsunula fotografii, doplnila samolepící kamínky ve tvaru hvězdiček, etiketu (Studio Calico digital) a nadpis "RELAX" (Simple Stories).


Kartička vlevo je doplněná pouze o fotografii nadpis "MÁNIE" (Simple Stories) a sponku na papír ve tvaru šipky v mé velmi oblíbené barvě (Recorded Decorative Paper Clips Webster's Pages). Na pravou kartičku s fotografií jsem doplnila wood venner (Studio Calico), etiketu (Studio Calico digital) a etiketku "DETAILS" z již zmíněné samolepící abecedy (Simple Stories).


Základ této kartičky jsem vyřízla pomocí Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shotu, kam jsem nalepila dvě fotografie, pod které jsem vložila kartičku o velikosti 3'x4' (Studio Calico digital) a přidala text. Vše jsem doplnila kulatou etiketou (Studio Calico digital) s razítkem fotoaparátu (Studio Calico), samolepící abecedou (Simple Stories) a wood venner (Studio Calico), kde jsem doprostřed nalepila flitry (DIY Shop Sequins - American Crafts).


Opět bílá kartička o velikosti 4'x6' vytvořená pomocí Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shotu tentokrát doplněná o výřez rámečku z mé oblíbené, ale málo používané mašinky Silhouette Cameo (Silhouette America). Fotografii jsem podložila kartičkou se srdíčky o velikosti 3'x4' (Studio Calico digital) a jen přidala sponku na papír ve tvaru srdce a samolepící etiketku (Simple Stories).


Poslední, ale v tomto případě nejdůležitější kartička z tohoto týdne, je jedna z mých nejoblíbenějších. Než jsem tento týden začala zpracovávat, dala jsem si podmínku použít jakoukoliv papírovou obálku! Tuto obálku (Studio Calico) jsem nalepila na bílou kartičku o velikosti 4'x6' a má tak krásně barevný vnitřek, který jsem jednoznačně chtěla nechat "koukat". Do obálky jsem zasunula oříznutou kartičku z kolekce Midnight Core kit (Project Life® Becky Higgins), na kterou jsem nalepila etiketu "FILE" (October Afternoon), aby se dala jednoduše vytahovat. Na horní stranu obálky jsem nalepila dvě fotografie, etiketu (Studio Calico digital), flitry (DIY Shop Sequins - American Crafts) a wood veneer šipku (Studio Calico). Do pravého horního rohu jsem natiskla razítko "Time to Learn" (I Love School by Ali Edwards).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat