úterý 8. dubna 2014

Project Life Mini Album

Dobrý den všem,
včera jsem vás na Facebooku namlsala fotografií z příprav na výrobu Project Life Mini Alba, a tak vám dnes celé mini album představím. Toto Project Life Mini Album je určeno pro moji sestru k jejím 40. narozeninám, ke kterým ji i touto formou přeji "Vše nej nej nej Luisi. Milujeme Tě."
 

Mini album je kromě první kartičky vytvořeno ze sady Blush Project Life Core Kit Becky Higgins.


Dále jsem použila:
- samolepící enamelová srdíčka z kolekce Twirly Girl Self-Adhesive Enamel Hearts
- samolepící vellumovou abecedu Wanderlust Sticker Book ABC
- wood veneer ozdoby
- ozdobné sponky na papír
- sadu razítek Ali Edwards "Love Always"
- Razítkovací bloček s pěnovými nožičkami, který výborně zajistí ROVNOMĚRNÉ a PŘESNÉ razítkování od Martha Stewart Small Footed Stamp Mount
- razítkovací barvy Memento
- Copic Multiliner 0,25
- fotografie různých velikostí s bílým rámečkem
- knihařský kroužek



A nyní několik detailních fotografií:


- doplnila jsem wood veneer šipku a roller razítko


- doplnila jsem wood veneer fotoaparát a enamelová samolepící srdíčka


- doplnila jsem wood veneer "XOXO"

- doplnila jsem enamelová samolepící srdíčka


- doplnila jsem samolepící vellumová písmenka a wood veneer ozdoby


- okraj již natištěného srdíčka jsem nařízla a zasunula sponku na papír ve tvaru letadla. Z druhé strany jsem nalepila další kartičku, aby nebyla sponka vidět.

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat