úterý 15. dubna 2014

Project life - WEEK 13/2014

Tento týden Vám představím "WEEK 13", na který jsem použila takovou všehochuť.
  
Kartičky ve velikosti 4'x6' jsou všechny, až na dvě, pouze bílé papíry, které jsem tentokrát nezaoblovala Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, ale použila jsem Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shot. Cca 100g papíry jsem řezala po čtyřech a musím říci, že s tím nebyl absolutně žádný problém a hlavně to bylo velmi rychlé :). Ostatní kartičky 3'x4' jsou mix Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins a různí designéři Studia Calico.
Spojujícím motivem toho všeho jsou etikety (Studio Calico digital) a samolepící vellumová abeceda Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).


Titulní kartičku jsem vyřízla pomocí Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shotu, na kterou jsem nalepila rozřízlou kartičku ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins. Jako doplněk jsem přidala razítka 1-7 a fotoaparát (Studio Calico), ozdobné sešití sešívačkou a (WEEK 13) samolepící vellumovou abecedu Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico). Doprostřed fotoaparátů jsem připevnila brads ze starých zásob, kterých mám z dob klasického scrapbooku nepřeberné množství. A protože se mi zdálo, že je kartička tak nějak prázdná, pocákala jsem ji barvami (Studio Calico).


Tento příklad ukazuje, že i na bílou kartičku ve velikosti 4'x6' (vlastní výroby) lze použít originál project life 3'x4' kartičku, v tomto případě Studio Calico. Doplnila jsem jen fotografie, text, nadpis ze samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico) a puffy stickers ve tvaru hvězdiček.


Jedna z originálních project life kartiček ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins použitých v tomto týdnu je vzhledem ke svému smutnému obsahu zpestřena o motýlky a samolepící papírovou rozetu (v mém tvoření poměrně nevídaný úkaz) ze sady samolepek Basic Grey. A vše jsem opět doplnila o nadpis ze samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico) a badge "LIVE" (Studio Calico).


Tyto dvě 3'x4' kartičky (Studio Calico) jsou záměrně k sobě barevně laděné. Namísto mých oblíbených samolepících enamelových teček jsem použila již výše zmínběné brads ze starých zásob.


Velmi jednoduše pojatá kartička - na bílou kartičku ve velikosti 4'x6' (vlastní výroby) jsem znovu použila originál project life 3'x4' kartičku se srdíčkem (Studio Calico) a jen nalepila nadpis ze samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).


Kartička vlevo je zpracovaná mým klasickým stylem - kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem nařízla a vsunula fotografii, použila sešívačku pouze jako dekoraci a nalepila žlutou etiketu (Studio Calico digital). ,Kartičku (Studio Calico) vpravo jsem doplnila razítkem (Hero Arts) a třemi samolepícími šipkami.

Takto vyfotografované dvě 3'x4' kartičky spolu vůbec neladí i přes to, že patří k sobě, ale v celkovém pohledu nijak nepřekážejí. Z toho je dobře vidět jak vlastně tvořím: nejprve si rozmístím fotografie, pak přidám kartičky a následně do jednotlivých polí přiložím doplňky podle mého gusta. Jakmile cítím, že to je asi ono, začnu jednotlivé kartičky dávat dohromady.

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?
Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat