čtvrtek 24. dubna 2014

Cardmaking s Project Life

Dnes jsem si pro vás připravila tak něco z jiného soudku. Blíží se Den Matek tak jsem se rozhodla, že udělám své mamce přáníčko a nebyla bych to já, kdybych nepoužila něco z mého oblíbeného Project Life a hlavně razítka Technique Tuesday by Ali Edwards.


Nejprve jsem si připravila vše, co bych mohla potřebovat. Protože jsem chtěla něco hodně veselého, začala jsem si na přáníčkový základ čtvercového tvaru skládat různobarevné etikety (Studio Calico digital). Ti co pravidelně sledují Blog Scrapylife vědí, že se bez těchto etiket opravdu neobejdu.
Pak jsem si postupně procházela jednotlivé barevné doplňky:
- Sequins (flitry)
- Eyelet (kovové očko)
- Provázek
- Razítkovací barvy
- Spreje (které jsem nakonec nepoužila)
- Razítka Technique Tuesday by Ali Edwards z kolekce "Loving Words by Ali Edwards" a "Mama Love by Ali Edwards"

A toto je co z toho všeho vzniklo můžete vidět níže.


Razítkovala jsem i uvnitř přáníčka.

Přeji krásný den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat