čtvrtek 1. května 2014

Project life - WEEK 17/2014

Přeji krásný slunečný den a doufám, že na Vás takto bude působit i můj Project Life Week 17.


Kartičky použité tento týden jsou od Studio Calico a kartičky vlastnoručně vyřezané za pomoci Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shot. Vzhledem k malému počtu fotografií jsem si tentokrát mohla plně užít zdobení předem natištěných kartiček a konečně jsem opět použila svůj šicí stroj.


Dvě spodní kartičky "SELFIE", jejichž základem jsou bílé kartičky vyříznuté za pomoci Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big, jsem přišila dva pruhy z 6'papíru (Polka Dot Party - Dear Lizzy), doplnila samolepící abecedu "SELFIE" (Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers - Heidi Swapp), papírovou etiketu (Studio Calico digital) a razítkem z novinkové sady Ali Edwards (Good Times by Ali Edwards).


Na tomto detailu druhé strany týdne můžete vidět další využití razítek z novinkové sady Ali Edwards (Good Times by Ali Edwards).


Titulní kartička je vytvořena z kartičky vyřezané za pomoci Project Life® Metal Nesting Dies a Sizzix Big Shot, na kterou jsem nalepila kartičku (Studio Calico) o velikosti 3'x4'. Vše jsem opět doplnila o papírové etikety (Studio Calico digital) a razítko z novinkové sady Ali Edwards (Good Times by Ali Edwards).


Má nejoblíbenější kartička (Studio Calico) tohoto týdne je předem předtištěná s motivem mraků, na kterou jsem nalepila a přišila slovo "STORY" (Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers - Heidi Swapp), natiskla "april showers" z kolekce Ali Edwards a vlastní rukou doplnila text.


Kartičky (Studio Calico), razítko z novinkové sady Ali Edwards (Good Times by Ali Edwards) a badge (Printshop Flair Self Adhesive Badges).


Opět využití samolepící abecedy "Wend" (Color Magic Resist Chipboard Alphabet Stickers - Heidi Swapp).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat