úterý 13. května 2014

Project life - WEEK 15/2014

Tento týden Vám představím "WEEK 15", který jsem zpracovala velmi jednoduše. Důvodem jsou fotografie, které jsem nechtěla ničím "přebít". Mají svůj, pro mou rodinu, silný příběh, od kterého jsem nechtěla strhávat pozornost.


Při zpracování tohoto týdne jsem použila modro/zelenou barevnou škálu doplněnou o lesklé samolepící kamínky a již předem vyřezané kartičky Mini Placemats Die-Cut Cardstock Cards Favorite (Jillibean Soup). Také si můžete všimnout, že jsem tentokrát nepoužila mé velmi oblíbené etikety (Studio Calico digital), ale pouze jednu kartičku, kde už jsou tyto etikety předem natištěné, a tak jsem tento prostor využila na jednotlivé texty.


Na titulní kartičku tohoto týdne jsem použila pouze fotografii o velikosti 4x6 vytištěnou pomocí foto tiskárny Canon Selphy CP900, na kterou jsem natiskla razítko kalendáře (Studio Calico). Pro zdůraznění měsíce a dnů, kterých se tento týden týká, jsem použila lesklé samolepící kamínky.


Vlevo na "chevron" základní kartičku jsem natiskla razítky hvězdičky a nalepila fotografii. Kartička "DREAM BIG" vpravo měla předtištěný globus, který jsem doplnila modrým razítkem ve tvaru foto rámečku (Studio Calico), textem a hvězdičkami. Pro zdůraznění některých hvězdiček jsem použila lesklé samolepící hvězdičky stejné barvy jako razítko.


Jednu z fotek, která nepotřebuje komentáře, jsem doplnila předem vyřezanou kartičkou "FAVORITE" Mini Placemats Die-Cut Cardstock Cards Favorite (Jillibean Soup).


Jako základ této kartičky jsem použila bílý papír o velikosti 4'x6' kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Na tento základ jsem nalepila předem natištěnou project life kartičku o velikosti 3'x4' (Studio Calico), napsala text, nalepila fotografie a natiskla text razítky (Simply You by Ali Edwards).

Stejný případ jako výše zmíněná kartička, kde jsem přidala předem vyřezanou kartičku "panáčci" Mini Placemats Die-Cut Cardstock Cards FAVORITE (Jillibean Soup).


Na této kartičce jsem použila bílý papír o velikosti 4'x6', kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins a doplnila project life kartičkou 3'x4' (Studio Calico), napsala text, nalepila fotografii, natiskla text razítky (I Love School by Ali Edwards) a natiskla obrázky knih razítky (Studio Calico).


Na předem natištěnou project life kartičku o velikosti 3'x4' (Studio Calico) jsem nalepila fotografii, natiskla text razítkem (Studio Calico) a doplnila lesklé samolepícími kamínky.


Další ukázka použití předem vyřezané kartičky "&" Mini Placemats Die-Cut Cardstock Cards Favorite (Jillibean Soup).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?
Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat