neděle 4. května 2014

SOUTĚŽ Project life (téma: Slunce)


V tomto příspěvku najdete všechny Vaše soutěžní projekty z Mezinárodního dne Scrapbookingu 2014



Project life (téma: Slunce)

Zpracujte project life stránku podle Vašich představ a zakomponujte do projektu cokoliv, co ve Vás evokuje sluneční náladu (ať´už jsou to barvy, situace, věc, osoba).

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pro výherkyni Project Life projektu je připraven Seasons Mini Kit Project Life® od Becky Higgins.
Děkujeme všem za účast!
----------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Vaše fotografie nám můžete posílat na info@scrapylife.cz do pátku 9.5.2014-23:59:59. Do předmětu e-mailu napište o kterou soutěž se jedná (Project life, Cardmaking, Scrapbook stránka, Ostatní Scrapbook tvoření). Samozřejmě, že se můžete účastnit i více soutěží najednou. Jednotlivé projekty budou vystavené, tak jak budou chodit, na Blogu Scrapylife.
Výherci jednotlivých soutěží budou vyhlášeni v neděli 11.5.2014 za pomoci Random.org

 1. LUCIE A.
Stranka je z navstevy jarni dendro zahrady v Pruhonicich a krom barev jsou mymi slunicky obe me deti :-)

  2.STÁŇA Č

  2.STÁŇA Č
Sluneční náladu ve mě vyvolává vždy úsměv mého syna, kdykoliv se usmívá a směje, prosluní mi tím můj život a rozzáří se mi celý svět :-)

 3. MARTINA
Mám ráda podzimní sluníčko, které si hraje s barvami.

 4. KLÁRA Č.
V lednu do naší rodiny přibylo druhé sluníčko a já jsem moc šťastná. Teď už jsou jí 4 měsíce a je to skutečně sluníčkové miminko - pořád se směje.

 5. DANA S.


Žádné komentáře:

Okomentovat