středa 28. května 2014

Project life - WEEK Velikonoce/2014

Příspěvek, který Vám chci dnes představit, je Project Life Week "VELIKONOCE".
  

Zpracování je pro mě netradiční stylem, ale i použitými doplňky - pouze vellumové z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle).


Kartičky, které jsem na těchto stránkách použila, jsou z větší části z kolekce Honey Core kit od Project Life® Becky Higgins.


Na titulní kartičku tohoto týdne jsem použila pouze fotografii o velikosti 4'x6' vytištěnou pomocí foto tiskárny Canon Selphy CP900, na kterou jsem nalepila nadpis "Velikonoce 2014" Limeade TEENSY TINY ALPHA (Doodlebug).


Na levou kartičku z kolekce Honey Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem nalepila vellumový nadpis a králíka z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle). Všechny vellumové ozdoby jsem lepila čirým lepidlem v rolleru. Pravou kartičku "Documented" z kolekce Honey Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem nařízla a podstrčila fotografii.


Vellumový nadpis "hello love" a ptáčka z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle) jsem nalepila na pauzovací papír, který jsem zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Vpravo opět kartička z kolekce Honey Core kit od Project Life® Becky Higgins a vellumová ozdoba z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle).


Jako základ této kartičky jsem použila bílý papír o velikosti 4'x6', kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Na tento základ jsem vlevo nalepila předem natištěnou project life kartičku Honey Core kit od Project Life® Becky Higgins, fotografii 3'x4', vellumové ozdoby z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle) a napsala text.


4'x6' kartička Studio Calico ozdobená vellumovou květinou z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle) a fotografií. Kartičku jsem u bílé vlnky nařízla a květinu otvorem prostrčila.


Opět kartička vlastní výroby o velikosti 4'x6', kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins doplněná o fotografie a vellumové ozdoby z kolekce Hello Spring (Little Yellow Bicycle).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat