úterý 10. června 2014

Project life - WEEK 19/2014

Krásný slunečný den! Tento týden Vám představím "WEEK 19", který jsem zpracovala v jasných zeleno-růžových barvách. Opět je velmi jednoduše pojat s pár doplňky, především zlatými.

Většina použitých kartiček je ze sady Sunshine Core kit od Project Life® Becky Higgins. Zbytek kartiček je buď od různých designérů Studia Calico a vlastní z bílého papíru, zaoblené Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins.

Na titulní kartičku tohoto týdne jsem použila kartičku Studio Calico s předem natištěným motivem šipek a textu, na kterou jsem nalepila etikety (Studio Calico digital) a zlaté kartonové ozdoby Stars Gold Chipboard Shapes a Cameras Gold Chipboard Shapes (Studio Calico).


Obě tyto kartičky jsou velmi jednoduše zpracované. Na kartičce vlevo je naříznutý předem natištěný text, pod který jsem vsunula fotografii. Kartičku vpravo jsem jen doplnila růžovým samolepícím kamínkem.


Tuto kartičku ze sady Sunshine Core kit od Project Life® Becky Higgins, u které jsem nařízla srdíčko a vložila fotografii, jsem doplnila o část kartičky původní velikosti 3'x4', také ze sady Sunshine Core kit od Project Life® Becky Higgins. Samolepící abeceda "Top 5" je Limeade TEENSY TINY ALPHA (Doodlebug).

Další kartičky, které jsou od Studio Calico a opět velmi jednoduše zdobené. Předem natištěná růžová kartička vlevo je jen doplněná o badge (odznak) Daily Flash Good Day (October Afternoon). Kartička vpravo je naříznutá ve spodní části předem natištěného banneru, doplněná o fotografii a zlaté kartonové srdce ze sady Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico) připevněné mini sešívačkou.


Jako základ této kartičky jsem použila bílý papír o velikosti 4'x6', kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins. Základ jsem potiskla razítky Today Circles by Ali Edwards - EXCLUSIVE May 2014 (Technique Tuesday), doplnila samolepící kamínky ve stejné barvě jako razítkovací inkoust a nalepila fotografie.


Obálku (Simple Stories), která byla v originální podobě větší, jsem doplnila o zlaté kartonové ozdoby Stars Gold Chipboard Shapes a Cameras Gold Chipboard Shapes (Studio Calico). Nápis "(NOT) THE END" je výřez kartičky ze sady Sunshine Core kit od Project Life® Becky Higgins, který jsem podložila zlatým papírem ze sady papírových výřezů Flea Market Ephemera Pack (Maggie Holmes).

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký týden,

    Charlotta



Žádné komentáře:

Okomentovat