čtvrtek 26. června 2014

Album - školní rok 2013/2014

Tento týden je konec školního roku a s tím Vám domů přibude plno fotografií, výtvarných děl a pracovních listů Vašich dětí. Co s tím? Zabere to hodně místa, ale vyhodit se Vám to samozřejmě nechce a ani nemůžete. 
Můj syn je druhým rokem ve školce a každý rok mu dělám školní (školkové) album. Protože jsem první rok začala používat kartonové album od Simply Stories, mám v plánu dokončit školku v tomto stylu.


První, co si vždy pořídím je album, set samolepek, chipboard ozdob a papírů, který se mi líbí. Plastové kapsy jsou v případě kartonového alba od Simple Stories součástí, ale dají se i dokoupit.

Již minulý rok jsem si připravila (ve word dokumentu) texty, které jsem si natiskla na některé originál stránky do alba (Simple Stories), ale i na prázdné papíry uříznuté na požadovanou velikost 6'x8'.



Originály uměleckých děl svého syna chvilku skladovat budu, ale neumím si moc představit, že za ty roky budu mít někde stohy papírů, které stejně nikdo prohlížet nebude. A tak si jednotlivá dílka přefocuji, vyvolám a následně vložím do příslušného alba. Nevím, jak u vás, ale můj syn ke každému obrázku, co namaluje, má výklad, co vytvořil a tak to vždy na zadní stranu napíšu a při vkládání do alba mám o journaling postaráno.


Fotografie pořizuji přes celý školní rok, ať už jsou to prostory školky, cesta do školky, když jdu syna vyzvednout, besídky atd. Speciální akce jako je třeba balení, přípravy a cesta k autobusu na školku v přírodě je další možný materiál. Naše paní učitelky na školce v přírodě děti fotí a fotky pak poskytnou i rodičům. Stejně tak jako akce ve školce během školního roku, kterých se rodiče neúčastní.


Je mnoho materiálu, který si děti ze školek a škol přinesou domu, tak proč ho nevyužít.

Od základní školy chci pak už dělat klasické Project Life album s kartičkami, ve kterém bude zaznamenáno všech devět let. Skvěle se k tomu například hodí Wellington Project Life® mini set Becky Higgins.



Máte také své album, o které se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat