úterý 17. června 2014

Project life "Den otců" album od Patricia Roebuck

Dnešním příspěvkem nám přispěla samotná Patricia Roebuck, která je členkou mnoha design týmů význačných scrapbook výrobců a distributorů.

Album, které nám dnes představí je pro Pink Paislee a představuje v něm jeden z mnoha typů project life alba a jeho zpracování ke Dni otců, který se slaví v červnu.



Zdravím, fanoušci Pink Paislee.

Když jsem přemýšlela o tom co vytvořit ke Dni otců, rozhodla jsem se, že udělám dárek pro tátu, který bude s fotkami naší dcery! Použila jsem malé album o rozměrech 9"x8.5" s kombinací plastových kapes ve velikostech 2-3×4, 1-4×6; 8,5 × 6,25; 4-3 × 3, 1-2 × 6,25 palců.


Desky alba byly původně z kartonu. A tak jsem je zvenku i zevnitř přemalovala mixem barev od Martha Stewart "Multi-Purpose Satin Gray Wolf" a "Wedding Cake".


Na zdobení zvenku i zevnitř jsem většinou použila kolekci Switchboard, ale také jsem přidala něco málo z
Hello Sunshine a Pen Pals.



Použila jsem z těchto kolekcí většinou měkké barvy a to zejména pro dětské fotografie, ale pak jsem začala používat i odvážnější barvy a vzory.


Vybrala jsem si své nejoblíbenější fotky mého manžela a naší dcery od doby, kdy jsme ji adoptovali. I když mám nějaké skvělé fotografie z iPhonu, zůstala jsem raději u kvalitnějších DSLR fotografií. Chtěla jsem, aby to byl speciální dárek. Takže jsem při výběru fotografií byla velmi pečlivá a věnovala jsem se i barevnosti fotek a jejich následnému zdobení.



Sady razítek a vyřezávacích šablon z kolekcí Pen Pals, Hello Sunshine a Switchboard s celkovým tématem šel skvěle dohromady. Razítka vytvořila hloubku a ozvláštnila jednotlivé plastové kapsičky, aniž by působily přecpaně. Ale i přesto jsem měla stále plno prostoru použít mnoho chipboard ozdob a puffy samolepek, stejně tak jako Switchboard a Hello Sunshine ephemera pack, který je plný vellumových (transparentních) a papírových výřezů.




Zde jsem použila Pen Pal razítko a vyřezávací šablonu psacího stroje, pak jsem vyřízla nápis, tak abych ho mohla natisknout na papír, který vylézá z psacího stroje. Doplnila jsem to pak jedním vellumovým kouskem z kolekce Switchboard ephemera pack.



Hello Sunshine razítko mraku je pouze jeden mrak, ale můžete vytvořit dva, pokud je přerazítkujete a následně pak vystřihnete. Jsem pedant na vystřihování a tak jsem použila výřezy z kolekce Hello Sunshine a Switchboard, tak abych tuto kapsu dokončila.


Zde jsem opět použila razítka z kolekce Hello Sunshine. Květiny v rohu jsem narazítkovala za pomoci křídových razítkovacích barev a pak jsem přidala trochu akvarelek do středů květin. Část nápisu razítka jsem vyřízla, tak abych na této ozdobě ze Switchboard kolekce mohla razítkovat. Vše jsem dokončila ozdobami z kolekce Hello Sunshine.



Poslední stranu o velikosti 8,5×6,25 jsem věnovala své dceři. Uřízla jsem obyčejný, hladký kus bílého tvrdého papíru a dala jí ho s tím, aby vytvořila co ona sama chce. Namalovala obrázek kde je ona a tatínek v tričku s Mickey Mousem.




A přidala poznámku na druhou stranu.


Díky, že jste se zastavili. Doufám, že Vás to inspirovalo a ujistěte se, že jste tyto kolekce neminuli.

Použité kolekce: Switchboard, Hello Sunshine, Pen Pals
---

Jen pro doplnění: Kolekci Pen Pals (Pink Paislee) máme již objednanou a měli bychom ji koncem měsíce naskladnit v našem e-shopu www.scrapylife.cz stejně tak jako razítka a vyřezávací šablony z těchto kolekcí. Pokud si je chcete předem rezervovat ozvěte se nám na info@scrapylife.cz

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ?

Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


    Hezký den, Charlotta

Patricia, thank you to let us know your beautiful work :-) Wish you all the best! XO, Charlotta

Zdroj:
- Patricia Roebuck Blog - http://roebuck-adventures.blogspot.cz/
- Pink Paislee - http://www.pinkpaislee.com/



Žádné komentáře:

Okomentovat