úterý 24. června 2014

Scrapbook - Project life WEEK 20/2014

Také jste propadla Scrapbooku a máte "nasysleno" plno materiálu, ozdob a pomůcek? Přišel Project Life a ač přes prvotní nezájem a přesvědčování se sama sebe, že teď přeci vše nevyhodím a nezačnu najednou s Project Life, vás tento typ tvoření láká? Nebo si chcete Project Life stránku jen tak vyzkoušet?


Mám pro vás dobrou zprávu, nemusíte se ničeho zbavovat a ani pořizovat nic nového! Na dnešním příspěvku si ukážeme, jak lze využít Scrapbook 12" a 6" papíry při zpracování Project Life týdne.

V celém tomto týdnu jsem použila jen dvě originální Project Life kartičky a zbytek je ze scrapbookových 12" a 6" papírů ze sady Sketchbook (Amy Tangerine).


Na této straně jsou použity převážně scrapbookové 6" papíry ze sady Sketchbook (Amy Tangerine), které jsem uřízla na potřebnou velikost 4"x6". Zlatý výřez "family time" je vytvořen pomocí řezacího plotru Silhouette Cameo.


Celá tato strana je ze scrapbookového 12" papíru "Paige`s Portraits" ze sady Sketchbook (Amy Tangerine), který jsem rozřezala na příslušné velikosti dle plastových kapes. Některé natištěné rámečky jsem vyplnila fotografií nebo textem.


Protože jsem měla i dvě větší fotografie, které jsem chtěla také vložit, použila jsem látkové rámečky ze sady Stitched Fabric Frames (Flea Market - Maggie Holmes) - na obrázku nejsou tak krásné jako ve skutečnosti :-)


Na titulku tohoto týdne jsem použila kartičku s již natištěným nápisem "hello" ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins, kterou jsem ozdobila o samolepící písmenka ze sady Limeade TEENSY TINY ALPHA (Doodlebug), zlaté kartonové srdíčko Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico), barevné kamínky Candy Shoppe (Queen&Co.) a nakonec jsem doplnila prošití na šicím stroji.


Tuto fotografii jsem nalepila na scrapbookový 6" papír ze sady Sketchbook (Amy Tangerine), který jsem uřízla na potřebnou velikost 4"x6" a doplnila žlutou etiketu (Studio Calico digital), na niž jsem pomocí šicího stroje přišila modrý a žlutý obdélníček s textem - oboje výřez z papíru ze sady Sketchbook (Amy Tangerine). Nakonec jsem přidala zlaté kartonové srdíčko Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico).


Druhá a poslední originální project life kartička použitá v tomto týdnu je za sady Sunshine Core kit od Project Life® Becky Higgins, kterou jsem použila jako podklad pod fotografii s bílým rámečkem. Kartička vedle je vytvořená ze zbytků, které jsem nalepila na bílý papír o velikosti 3"x4", prošila na šicím stroji a doplnila opět zlaté kartonové srdíčko Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico).


Další scrapbookový 6" papír ze sady Sketchbook (Amy Tangerine), který jsem uřízla na potřebnou velikost 4"x6" a doplnila žlutou etiketou (Studio Calico digital) a fotografií, kterou jsem pomocí šicího stroje prošila. Rohy jsem u všech papírů zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat