čtvrtek 10. července 2014

Project life - WEEK 21/2014

Dnešní příspěvek jsem po technických komplikacích konečně dotáhla ke zdárnému konci. Uffff!


V celém tomto týdnu jsem použila hlavně zlatou barvu a vellum (pauzovací papír), vše pak doplnila o project life kartičky různých designérů.



Zlatý výřez "best day ever" je vytvořen pomocí řezacího plotru Silhouette Cameo.


Na titulní kartičku tohoto týdne jsem použila vellumovou kartičku s již natištěným ornamentem ze sady Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set, kterou jsem dozdobila o samolepící písmenka ze sady Cork Stickers (Studio Calico), dřevěný "Status" nápis (Studio Calico), zlatý kartonový fotoaparát Cameras Gold Chipboard Shapes (Studio Calico) a papírový banner se srdíčkem (Studio Calico).

V e-shopu www.scrapylife.cz nabízíme ½ sady (35 ks) Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set za úžasnou cenu 89,- Kč


Tuto fotografii jsem podlepila bílou kartičkou o velikosti 3"x4", kde jsem rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins a doplnila zlaté kartonové srdíčko Hearts Gold Chipboard Shapes (Studio Calico). Druhá kartička je celá předtištěná včetně zlatého metalického obdélníku, do které jsem jen nalepila nápis "SMILE" samolepící písmenky ze sady Cork Stickers (Studio Calico).


Bílý základ kartičky, u které jsem opět rohy zaoblila pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, nalepila dvě fotografie a doplnila odříznutý kousek "overlay" (foto filtr) "MY DAY", zlatý papírový banner "Today I am" (Studio Calico) a samolepící čísla "36".


Na bílou kartičku o velikosti 4"x6" jsem nalepila fotografii a doplnila o papírovou visačku (Cut & Paste - Bits Die Cut Tags - Scraps - Amy Tan) s "vyděrovaným" motivem šipky, který jsem vyšila zelenou bavlnkou, papírový výsek fotoaparátu, kde jsem do středu nalepila zlatou kartonovou hvězdičku Stars Gold Chipboard Shapes (Studio Calico) a papírový banner "Hello" (Studio Calico). Na text jsem použila výřez project life kartičky "REMEMBER THIS" ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins.

Na bílý základ jsem nalepila část vellumové kartičky s již natištěným textem a květinami ze sady Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set, kterou jsem dozdobila zelenými, samolepícími enamel tečkami ze sady Basics (Basic Grey).


Fotografie je nalepená na project life kartičce ze sady Jade Core kit od Project Life® Becky Higgins a doplněná o zlatou etiketu (Studio Calico). Papírovou visačku (Cut & Paste - Bits Die Cut Tags - Scraps - Amy Tan) s "vyděrovaným" motivem "2" jsem vyšila zelenou bavlnkou, doplnila zlaté kartonové hvězdičky Stars Gold Chipboard Shapes (Studio Calico) a uvázala zelenou stužku.

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat