čtvrtek 31. července 2014

Project life - WEEK 23/2014

Tento týden Vám představím jednoduše zpracovaný "WEEK 23". Většina použitých kartiček je ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a dvě vellumové ze sady Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set (WeR).





Netypickým prvkem tohoto týdne je, že jsem nepoužila klasické označení týdne v levém horním rohu. V této kapse jsem použila vellumovou kartičku se stříbrným nápisem ze sady Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set (WeR), kterou jsem už nijak nezdobila.


Dále jsem využila dvě sady razítek (Studio Calico), které jsem razítkovala oranžovou barvou Hero Arts; badges od Studio Calico a další "Good Times" ze sady Daily Flash Good to Go Tin Pins Adhesive Metal Badges (October Afternoon);vellumové doplňky ze sady Hey Boy! (Basic Grey) a jiné.


Kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem ozdobila razítky (Studio Calico) a nalepila všeříkající rámeček od Wycinanky.


Na netradiční označení týdne bez datumů jsem použila kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a přidala samolepící abecedu Snippets Chip Thickers Alpha Stickers Charcoal (Studio Calico).


Tuto kartičku ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins jsem doplnila o fotografii, kterou jsem podlepila vellumovou kartičkou o velikosti 3'x4' ze sady Chic Tags. Natiskla jsem razítka srdíček a sešívačkou připevnila vellumovou etiketu "You & Me" ze sady Hey Boy! (Basic Grey).


Zde jsem využila dvě kartičky ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins a jen přidala fotografii o velikosti 3'x4' s bílým rámečkem.


Vellumová kartička o velikosti 3'x4'ze sady Sheer Metallic Albums Made Easy Card Set (WeR) polepená flitry (sequins) kytiček.


Poslední kartička tohoto příspěvku je opět ze sady Midnight Core kit od Project Life® Becky Higgins polepená částí kartičky ze sady Mini Placemats Die-Cut Cardstock Cards FAVORITE (Jillibean Soup). Tyto kartičky jsou již předem vyřezané a jsou skvělým oživením jakéhokoli projektu. Vše jsem doplnila razítky (Studio Calico).

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat