středa 16. července 2014

Project life - WEEK 22/2014

Tento týden vám představím zpracování project life týdnu, ke kterému jsem přidala "insert" v podobě části plastové kapsy Becky Higgins (typ D).


Vzhledem k tomu, že z dětského dne jsem měla hodně fotografií, které jsem chtěla použít, rozhodla jsem se věnovat samotnému 22. týdnu pouze jednu stranu (vlevo) a zbytek již zmiňovanému dětskému dni.



Při zpracování jsem použila hlavně žluté kartičky ze sady Sunshine Core kit Project Life® Becky Higgins a zelená písmenka (Doodlebug Limeade TEENSY TINY ALPHA). Kromě toho jsem tento týden nic moc nezdobila, a tak přidávám jen dva detaily samotných kartiček.


Na titulní kartičku tohoto týdne jsem použila bílý papír (4"x6"), kterému jsem zaoblila rohy pomocí Corner Rounder Punch Project Life® Becky Higgins, nalepila kartičku o velikosti 3"x4" ze sady Sunshine Core kit Project Life® Becky Higgins, přidala písmenka "WEEK 22" (Printshop Thickers Alpha Stickers Doodle Black) a etiketu (Studio Calico digital). Důvodem, proč je etiketa rozříznutá a jakoby prochází papírem, je má chyba (datum jsem natiskla špatně, a tak na řadu přišly nůžky) :-)


Druhý detail tohoto týdne je spojení dvou 4"x6" kartiček ze sady Sunshine Core kit Project Life® Becky Higgins, které jsem uřízla na požadovanou velikost a polepila obrázkem, přidala text psaný rukou a jméno pomocí zelených písmenek (Doodlebug Limeade TEENSY TINY ALPHA).

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat