čtvrtek 10. července 2014

Project life rozřazovače + NÁVOD

Dnešní příspěvek je návodem na výrobu rozřazovačů a tím pádem tak trochu nahlédnutí na to jak skladuji své project life kartičky, aby pro mě byly co nejpřehlednější.



Doposud jsem je skladovala v originál krabicích Core kit od Project Life® Becky Higgins (to jsou ty sady po 616 kartičkách).

A co se nestalo! Prostě jsem také propadla kouzlu pojízdného vozíčku Raskog (Ikea) a k němu se úžasně hodí plastová krabička Antonius (Ikea) s pěti přihrádkami. Když se člověk podívá na web může najít neskutečně mnoho možností jak tuto plastovou krabičku využít a já vám chci dnes představit to moje využití.

Rozhodla jsem se, že své rozřazovače chci mít alespoň trochu odolné, což kus kartonu moc nesplňuje. Možná ano, když ho před vysekáváním na Envelope Punch Board přelepíte třeba Washi páskou nebo stačí pouze široký pruh lepenky. Já se rozhodla pro silnější průhlednou folii, kterou jsem si uřízla ve dvou velikostech 4,5'x6' a 3'x4,5' (tu druhou jsem pak malinko zmenšila na cca 2 ¾'x4,5').

A teď se dostáváme k samotnému vysekáváním na Envelope Punch Board což je úžasná multifunkční pomůcka, která vám pomůže vytvořit jak zde zmiňované rozřazovače, obálky, krabičky a mnoho jiného. Na YouTube toho opravdu najdete mnoho.

Každý má svůj postup jak docílit toho co potřebuje vytvořit, já na své rozřazovače zvolila následující pomůcky a postup:



U kartičky o velikosti 4,5'x6' jsem první výsek udělala zleva jak vidíte dle červené šipky na obr.č.1 a druhý výsek vznikl tak, že jsem kraj kartičky jen posunula ke 3' (červená šipka na obr.č.2) a opět vysekla.


Následně jsem krajní kusy odřízla (viz. červené linky na obr.č.1) a vznikl rozřazovač 4,5'x6' (obr.č.2) na větší kartičky.

U kartičky o velikosti 3'x4,5' jsem první výsek udělala zleva jak vidíte dle červené šipky na obr.č.1 a druhý výsek vznikl tak, že jsem kartičku otočila a opět udělala výsek zleva (červená šipka na obr.č.2).


Následně jsem krajní kusy odřízla (viz. červené linky na obr.č.1) a vznikl rozřazovač 3'x4,5' (obr.č.2) na menší kartičky.

Nakonec jsem u všech rozřazovačů zaoblila spodní rohy (viz. červená šipka na obrázku).



Zde můžete vidět některé mé rozřazení.
Kartičky řadím:
- dle sady - Jade, Midnight, Sunshine, Strawberry, aj.
- dle barev (ty co nejsou ze sady) - Yellow, Orange, Pink, Red, aj. (používám anglická označení)
- dle setů - pondělí-neděle; ráno/poledne/večer; aj.
- jiné - Cut Outs (vyřezávané), Maps (mapy), Wood (vzor dřeva), Vellum (pauzák), aj.

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat