pondělí 4. srpna 2014

Project life - WEEK 24/2014

Dnešní zpracování project life je především s akcenty dřeva a zelené barvy doplněné sytě červenou.







Vzhled dřeva jsem použila v podobě papírových kartiček, wood veneer ozdob a dřevěné abecedy. Project life kartičky jsou mix Studio Calico; Midnight Core kit Project Life® Becky Higgins; Sunshine Core kit Project Life® Becky Higgins a část 12' čtvrtky October Afternoon.




Titulní kartička je doplněná o červenou papírovou krajku a wood veneer (dýha) nadpis "June", vše Studio Calico.


Již předtištěná kartička (Studio Calico) vlevo je doplněna pouze o enamelku ve tvaru srdíčka. Kartička s dřevěným motivem (Studio Calico) označuje číslo týdne pomocí wood veneer ozdob (Studio Calico).


Vzhledem k tomu, že jsem neměla kartičky, které by se mi hodily (líbily), rozhodla jsem se použít část staré 12' čtvrtky (October Afternoon). Čtvrtka je i pojícím prvkem několika fotografií z jednoho víkendu na chatě. Vše jsem doplnila wood veneer výřezy (Studio Calico).


Tento týden jsem také neměla tolik fotografií, a tak jsem se rozhodla využít několik kartiček, které se mi líbí jen tak samy o sobě. Jedna z nich je tato zelená ze sady Sunshine Core kit Project Life® Becky Higgins a opět je doplněna o wood veneer elementy (Studio Calico).

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat