sobota 23. srpna 2014

Project life - WEEK 26/2014


Dnes vám představím zpracování 26. týdne project life,  ke kterému jsem přidala "insert" v podobě části plastové kapsy Becky Higgins (typ D). Čas od času tuto možnost využívám, zvláště když mám více fotografií, které chci mít všechny v albu a většinou se jedná o nějakou speciální akci. Ale k tomu až později.


Všechny použité kartičky jsou ze sady Kraft Core kit Project Life® Becky Higgins. Nikdy jsem si nemyslela, že tuto sadu použiji, protože mě kartičky samy o sobě moc nezaujaly, ale vzhledem k tomu, že jsem chtěla využít dvou kartiček "WHO?" a "WHY?" rozhodla jsem se, že tuto sadu zkusím a musím říct, že jsem více než spokojena :-). Vše jsem zkombinovala se samolepkami z písmenkové sady (Simple Stories) a několika razítky.

Zjistila jsem, že ráda fotím letadla na nebi, a tak jsem jednu z těchto fotografií použila jako titulní kartičku a jen doplnila písmenky ze samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).


Tato kartička je jen fotografie vytištěná na mé oblíbené tiskárně Canon Selphy CP910 a doplněná o samolepky z písmenkové sady (Simple Stories), které jsem nejdříve nalepila na jednu z kartiček ze sady Kraft Core kit Project Life® Becky Higgins a následně vystřihla, abych je mohla přidat na fotografii.


Vždy se snažím, aby má dvoustrana daného project life týdne byla propojená a působila celistvě. V tomto případě jsem využila barvy. Na levou kartičku jsem doplnila pouze text a samolepku z písmenkové sady (Simple Stories). Část pravé kartičky jsem nařízla a vložila jen fotografii s bílým rámečkem.

Jak jste si mohli všimnout, tentokrát jsem zdobení kartiček moc nedala, důvod je jasný - jsem pozadu, ale vůbec nic si z toho nedělám, protože až bude ošklivě, nebudou letní prázdniny a vše kolem, bude dost času na tvoření project life nebo jakéhokoliv jiného papírového tvoření. Jednoduše řečeno, je čas SBÍRÁNÍ INSPIRACE a MATERIÁLU! (musím si to nějak zdůvodnit :-))



Tyto dvě kartičky spolu souvisí, a tak jsem na jednu již předem natištěnou kartičku nalepila fotografii z již zmiňované sady a přidala jen text. Velikost fotografie (4x6) jsem zvolila záměrně, protože by na menší nebylo nic vidět. Druhou kartičku jsem si až na rámeček s knírkem vytvořila sama za pomoci různých razítek (Studio Calico a Hero Arts) a doplnila dvě malá enamelová srdíčka.


Ano, toto jsou ty dvě zmiňované kartičky "WHO?" a "WHY?", kvůli kterým jsem v tomto týdnu použila sadu Kraft Core kit Project Life® Becky Higgins. Doplnila jsem na ně jen text a samolepící šipky, které navigují, ke které fotografii daný text patří.


Jak už jsem se zmínila, možnost vložení "insertu" využívám, když mám více fotografií, které chci mít všechny v albu a většinou se jedná o nějakou speciální příležitost - tentokrát to byla zahradní slavnost k ukončení roku naší školky.


"Insert" jsem nijak neodlišovala a použila opět kartičky ze sady Kraft Core kit Project Life® Becky Higgins. Nadpis je písmenky ze samolepící vellumové abecedy Wanderlust Sticker Book ABC (Studio Calico).

Máte také svůj project life, o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz

Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat