pátek 8. srpna 2014

Project Life - Svatební album

Dnešní příspěvek je krásné svatební album od Evy.
---
Album (Rain Mini Becky Higgins) je vytvořené, jako památka na náš svatební den. Svatba se konala letos v dubnu a já chtěla mít album "do ruky".


Použila jsem 90% fotek, mám ráda svá alba převážně o fotkách, bez velkých zdobení. Máme malou holčičku a druhé miminko na cestě, tak není čas na velké "projekty" :-)



Doplnila jsem album mini kitem Wedding edition od Becky Higgins, který svým černobílým designem skvěle doplnil naší netradiční svatbu.






Použila jsem pásky na ruku a placky, které jsme měli místo vývazků pro hosty, dále svatební oznámení a pár dalších drobností z daného dne.


---
Evi, moc díky, že jste se s námi podělila! Ch.
---

Máte také svůj project life či jiný papírový projekt o který se s námi chcete podělit a tím získat slevu 100,- Kč v našem e-shopu www.scrapylife.cz ? Kontaktujte nás na info@scrapylife.cz


Hezký den,

    Charlotta


Žádné komentáře:

Okomentovat